*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سید محمد حسيني ایمنی

 

 

 

فوق ليسانس مديريت اقتصاد كشاورزي از دانشگاه آزاد اسلامي قائمشهر (1392)

 

 

 

سيد محمد حسني ايمني فرزند نامدار، متولد اول فروردين ماه 1340 از روستاي ايمن آباد بابل.

 

سيد محمد حسيني دوره ابتدايي را در روستايش در دبستان سپاه دانش امين آباد به پايان مي برد و براي گذراندن دوره راهنمايي در سال 1353 به مدرسه صبح اميد روستاي زرگر محله مي رود.

 

ايشان براي ادامه تحصيل در سال 1357 به دبيرستان شاهپور كه پس از انقلاب به  امام خميني تغيير نام مي دهد مي رود و در رشته علوم تجربي ثبت نام مي كند. سال دوم دبيرستان به مجتمع شهيد رجايي بابل مي رود و سوم و چهارم دبيرستان را در دبيرستان طالقاني بابل پشت سر مي گذارد و در سال 1361 موفق به اخذ گواهي نامه ديپلم علوم تجربي مي شود.

 

سيد محمد حسيني ايمني پس از اخذ گواهي ديپلم  بلافاصله راهي جبهه ها مي شود و 16 ماه در مناطق عملياتي براي دفاع از ميهن حضور مي يابد.

 

ايشان براي ادامه تحصيل در سال 1364 در آزمون ورودي دانشگاه آزاد اسلامي اردبيل پذيرفته مي شود و پس از گذراندن دو ترم بخاطر مشكلات مالي نيمه كاره رهايش مي كند.

 

سيد محمد حسيني مدتي را  در مركز بهداشت شهرستان بابل  بصورت قرار دادي مشغول به كار مي شود و در سال 1385 استخدام و در  مركز بهداشتي درماني روستايي ايمن آباد  به كارش ادامه مي دهد.

 

سيد محمد حسيني در سال 1385 دوباره در آزمون دانشگاه آزاد اسلامي شركت مي كند و  اين بار در دانشگاه آزاد اسلامي واحد آيت اله آملي پذيرفته مي شود و در سال 1389 در رشته مهندسي كشاورزي شاخه زراعت و اصلاح نباتات از اين دانشگاه فارغ التحصيل مي شود.

 

ايشان در همين سال براي ادامه تحصيل در مقطع فوق ليسانس در دانشگاه آزاد اسلامي واحد قائمشهر در رشته مهندسي كشاورزي پذيرفته مي شود و در سال 1392 نيز از اين دانشگاه فارغ التحصيل مي شود.

 

سيد محمد حسيني ايمني از سال 1389 تا به حال به عنوان مسئول انبار دارو و تجهيزات پزشكي معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي شهرستان بابل مشغول به فعاليت و خدمت مي باشد و در حال حاضر نيز به عنوان مسئول درمانگاه شبانه روزي بابل و رابط بين معاونت بهداشتي درماني علوم پزشكي بابل و وزارت بهداشت و درمان مشغول فعاليت مي باشد.

 

فرزندش سيد احمد نيز فارغ التحصيل رشته مهندسي صنايع از دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در مقطع فوق ليسانس است.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20