*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

صبح شنبه شاليزارهاي روستا، سيراب مي شوند

 

 

 

با توجه به مشكل كم آبي شاليزارهاي مناطق بابل از جمله بخش لاله آباد و روستايمان ايمن آبادوكروكلا و گزارش پخش شده در برنامه پرس و جو در راديو مازندران مبني بر علل، بررسي و حل مشكل كم آبي، از سوي مديرعامل آب منطقه اي مازندران اعلام شد، آب كشاورزي مردم بابل و بويژه بخش لاله آباد عصر روز جمعه به سمت رودخانه هاي اين منطقه از مازندران گسيل مي شود و به احتمال زياد تا صبح شنبه شاهد پر آب شدن رودخانه هاي كاري و كهرود بخش لاله آباد خواهيم بود.

دكتر طهماسبي مدت زمان تعيين شده براي سهميه آب بابل را حدود 30 ساعت اعلام نمود.

 

آقاي رمضان طهماسبي مدير عامل شركت آب منطقه اي مازندران بابيان كاهش 40 درصدي آب در سال جديد نسبت به سالهاي گذشته عنوان نمودند با مديريت آب سعي مي كنيم مشكل آب زمينهاي زراعي كشاورزان را  برطرف كنيم.

 

ايشان در ادامه افزودند كشاورزاني كه از چاههاي بدون مجوز  استفاده مي كنند مي توانند تا اطلاع ثانوي از چاههاي آب بهره برداري نمايند.

 

دكتر طهماسبي  در زمينه سوخت نيز عنوان نمودند مشكلي در اين خصوص وجود ندارد و بر اساس سهميه كشاورزان، سوخت براي تامين آب كشاورزي به آنان تحويل داده مي شود.

  اطلاعات كاملتر در اين خصوص و بويژه تهيه سوخت در اولين فرصت به آگاهي كشاورزان زحمتكش روستا خواهد رسيد كه رنج توليد برنج را همچنان با همه دغدغه ها و در دسرهايش(خوابيدن شبانه سر مزارع كشاورزي براي پمپاژ آب چاه، تهيه سوخت گرانقيمت، هزينه توليد بالا و ... ) در راستاي توسعه اقتصادي كشور عاشقانه به جان مي خرند.

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20