*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

كم آبي و بكارگيري چاه های عمیق در ايمن آباد شمالي

 

با توجه به مشكل كم آبي طي هفته گذشته و انجام نشاكاري در بخشي از زمينهاي كشاورزي ايمن آباد شمالي  درمنطقه دراز زمین (خیابان میـاندسـته) و مَله کَش (خـیابـان فــرعی بیجیکلا)، کـشاورزان ایـن منطقه بر آن شدند تا چاه عمیق این دو منطقه را مجددا" راه اندازی نمایند.

 

اما از آنجايي كه کـابلهای برق چاه عمیق خیابان مـیاندسته مدتي پيش  به سرقت رفته بود، برای راه اندازی آن با مشکل مواجه گردیدند، که با  همکاری حاج ابوالحسن قاسمی از جمله  تهيه و خرید تجهیزات برقی از سوی این خيّر بزرگوار  و فراخوان مهندسین مربوطه جهت نصب تجهیزات و راه اندازی مجدد چاه، اين مشكل مرتفع گردید و ساعت پنج عصر دیروز پنج شنبه دوازدهم اردیبهشت، چاه مربوطه شروع به كار نمود و  آب زندگی بخش از لوله چاه سرازیر شد تا با سيراب نمودن  زمـیـنهـای كشاورزي اطـرافش، لبخندي سرشار از نشاط را بر لبان كشاورزان آن منطقه جاري سازد.

 

 

از طرفي جا دارد از رئيس شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد آقاي رسولي نيز قدرداني شود كه با هماهنگي هاي انجام شده بیل مکانیکی روستا با تلاش آقای علی محمد نجفی(مرحوم ابراهيم) مسیر عبور آب چاه را به مسافت حدود پنجاه متر لایروبی نمودو محدوده و مـحوطـه چـاه را نـیز تـسطیح و پـاکسازی کـرده اسـت.

 

ضـمنـا"  آقـایان حسن سلیمی، کربلایی آقا حسینی (حاج مختار)، ظفر  ایمانی، جابر امینی، و  ولی  حسینی (حاج مهدي) نیز در پـاکـسازی مـحوطه زحمات زیادی را متحمل شدند.

 

جا دارد از مـهندس جـعفر پـور و مـهنـدس زمـانی و تکنسین های برق بخش لاله آباد نيز  قدر دانی نمائيم كه در عصر روز پنجشنبه همكاري لازم را  به عمل آوردند.

 

از طرفي چـاه عـمیـق منـطقـه (مَله کَش) نیز به همت حاج حسین حسینی ديگر خير بزرگوار روستايمان  دیـروز راه انـدازی گـردیـد .چاه یاد شده از نوع دیزلی بوده که پس از تعمیرات جزئی و سرویس اولیه راه اندازی شد و در حال آب رسانی به زمینهای مربوطه می باشد.

 

 

خداوند به بانیان و زحمتكشان این دو چاه  آرامش، سلامتی و عمر طولانی همراه با عزت عطا فرماید و سالي سرشاز از خير و بركت برايشان آرزو مي كنيم.

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20