*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

قابل توجه عزيزان و اهالي مقيم خارج از كشور

 

 

 

با توجه به استقبال عزيزان و اهالي محترمي كه از آنسوي مرزهاي كشورمان ايران، با وبسايت روستا همراه هستند،  از جمله امريكا، استراليا، انگلستان، آلمان، لهستان، نروژ  و ساير كشورها  ضمن سپاس از توجه عزيزان و لطفي كه نسبت به وبسايت روستا دارند پوزش ما را خواهند پذيرفت از اينكه  آنگونه كه بايسته و شايسته اطلاعات روستا و همچنين ابعاد مختلف فرهنگي، اجتماعي و خبري  روستاي ايمن آبادوكروكلا بطور مطلوبي تهيه و در اختيار علاقه مندان قرار نمي گيرد.

 

در هر صورت  اميدواريم با نظر دوستان داخل و خارج روستا(از ديگر استانهاي ايران گرفته تا ديگر كشورها كه ريشه در روستايمان دارند) در اين امر  روند بهتري طي شود.

 

از عزيزان و اهالي مقيم كشورهاي ياد شده در خواست مي كنيم هرگونه مقاله، دلنوشته و حتي عكس و تصاويري از شهر و كشور مورد نظر را مناسب براي مردم ديارشان مي دانند به ايميل  وبسايت روستا ارسال نمايند تا  مورد استفاده اهالي و حتي مهاجرين ديگر كشورها قرار گيرد.

 

 

مديريت وبسايت

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # م-قاسمی در تاریخ: جمعه 13 ارديبهشت 1392 ، ساعت 05:02 ب ظ
از همه عزیزان و بچه محلی های محترم مقیم خارج از کشور تقاضا داریم؛ از طریق وبسایت روستا، که موجب همدلی و وفاق بین اهالی گردیده، خودشان را بیشتر معرفی نموده؛ تا از حال و هوای آنطرف آبها بیشتر آشنا شویم. بی صبرانه منتظریم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20