*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

عبدالرحيم رحيم پور

 

 

ليسانس زراعت از دانشكده علوم كشاورزي دانشگاه مازندران (1376)

 

  

عبدالرحيم رحيم پور  متولد بيست و پنجم ديماه 1342 از روستاي بالاكروكلا(قاضي محله) بابل.

 

ايشان دوره پنج ساله ابتدايي را در دبستان سپاه دانش روستايش در سال 1354 به پايان مي برد و براي ادامه تحصيل در دوره راهنمايي به مدرسه بابلكان عليا مي رود.

 

ايشان براي ادامه تحصيل به هنرستان شبانه روزي كشاورزي در شهرستان ساري مي رود و ديپلم خود را در اين رشته در سال 1358 دريافت مي كند.

 

با آغاز جنگ تحميلي عراق عليه ايران در دوران هشت سال دفاع مقدس در سال 1365 به اسارت دشمن در مي آيد و در سال 1369 آزاد مي شود و به خاك وطن برمي گردد.

 

ايشان در سال 1370 در اداره كشاورزي بابل مشغول به كار مي شود و در سال 1372 براي ادامه تحصيل در رشته زراعت شاخه اصلاح نباتات در دانشكده كشاورزي دانشگاه مازندران  پذيرفته مي شود و در سال 1376 موفق به كسب گواهي نامه كارشناسي زراعت مي شود.

 

مهندس رحيم رحيم پور مقالات زيادي را در خصوص كشاورزي و بويژه زراعت ارائه نموده است و نزديك به 25 طرح تحقيقاتي و ترويجي در راستاي افزايش آگاهي كشاورزان از خود بجا گذاشته است.

 

ايشان در سال 1392 نيز سه طرح تحقيقاتي زراعت ارائه داده است كه دو طرح در خصوص برنج و يك طرح نيز در خصوص باقلا مي باشد.

 

مهندس رحيم رحيم پور در حال حاضر به عنوان رئيس اداره ترويج جهاد كشاورزي بابل مشغول فعاليت مي باشد.

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20