*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

نصب تنها 4 نيمكت و سطل زباله در روستاي ايمن آباد

 

 

 

پس از مدتها در هفته جاري دوم ارديبهشت در ادامه انجام طرح هادي روستاي ايمن آباد از سوي بنياد مسكن انقلاب اسلامي، نيمكت فلزي و همچنين سطل زباله در مناطقي از روستا كه طرح هادي انجام و پايان يافته است نصب و آماده بهره برداري قرار گرفت.

اما نكته جالب توجه آنكه، نه تنها تعداد آنها از انگشتان يك دست نيز تجاوز ننمود بلكه از آن كمتر نيز بوده است، يعني به تعداد 4 نيمكت و 4 سطل زباله در روستايي با 670 خانوار، بدون احتساب رفت و آمد اهالي محترم پاين كروكلا و بالاكروكلا.

از ديگر معايب آن مي توان به مواردي اشاره داشت:

1_ نصب معكوس نيمكت فلزي در پياده رو (رو به ديوار)

2_ ارتفاع نامناسب نيمكت فلزي نسبت به سطح زمين(رعايت نشدن ارگونومي)

3_  سطلهاي زباله فاقد درپوش مي باشند

4_ نزديكي سطلهاي زباله به نيمكت فلزي

5_ نصب سطحي نيمكت فلزي و سطل زباله در پياده رو با مصالح بي كيفيت كه مقاومت پاييني دارد.

 

 

با توجه به ارسال پيام دهيار محترم روستاي ايمن آباد به وبسايت روستا، ايشان تمامي موارد فوق را منطقي دانسته و اظهار نمودند كه تهيه و نصب نيمكت فلزي و سطل زباله آنهم به تعداد 4 عدد، بدون اطلاع و آگاهي دهياري و شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد صورت پذيرفته و طي ديدار با رئيس اداره بنياد مسكن انقلاب اسلامي بابل پيگير اين امر شدند. از سوي كارشناسان اين اداره قول مساعد داده شد  نسبت به مشكلات مطرح شده  تغييرات مورد نظر را اعمال خواهند نمود.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # محمد در تاریخ: چهارشنبه 04 ارديبهشت 1392 ، ساعت 11:02 ب ظ
سلام. در همین ابتدای کار، یک سطل زباله، جنب نانوائی محل، ناپدید شده!!!!!
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20