*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

نصب نيمكت و سطل زباله در روستاي ايمن آباد

 

 

 

در ادامه انجام طرح هادي روستاي ايمن آباد از سوي بنياد مسكن انقلاب اسلامي، روز گذشته  نيمكت فلزي و همچنين سطل زباله در مناطقي از روستا كه طرح هادي انجام و پايان يافته است نصب و آماده بهره برداري شده است.

 

 

شما مي توانيد نظرات خود را  در باره نوع، كيفيت رنگ، اندازه، شيوه نصب و ساير مواردي كه در اين خصوص به ذهنتان مي رسد مطرح نمائيد.

 

به عنوان مثال يكي از اهالي مطرح نمودند كه چرا نيمكت رو به ديوار نصب شده است؟!

 

در اولين فرصت اطلاعات دقيق و كاملتر، از دهيار و يا شوراي اسلامي روستا و يا حتي از بنياد مسكن انقلاب اسلامي بابل و مجريان طرح، تهيه و به آگاهي شما خواهد رسيد.

 

 

 

     با سپاس از محمد ايماني بخاطر ارسال خبر و عكس

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # محمد جواد رسولی در تاریخ: دوشنبه 02 ارديبهشت 1392 ، ساعت 01:02 ب ظ
سلام وخسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز
میخواستم بگم نصب این نیمکتها خیلی بی سلیقه انجام شده اگر دقت کنید تمام نیمکتها کج نصب شده واز طرفی نزدیکی نیمکت به سطل زباله ظاهر خوبی نداره و حتی بوی زباله تر باعث آزار کسانی میشه که قصد نشستن روی نیمکت رو دارند.
تشکر میکنم اگر منعکس کنید
یا علی
نقل قول
 
 
0 # سید طاهر حسینی در تاریخ: دوشنبه 02 ارديبهشت 1392 ، ساعت 04:02 ب ظ
با سلام خدمت مدیریت محترم سایت و اهالی محترم روستا.
با توجه به نصب نیمکت و سطل زباله در ادامه اجرای طرح هادی و نصب شدن نیمکت رو به دیوار، با پیگیری های امروز دهیاری مشخص گردیده که این کار به دلیل عدم حضور پیمانکار و فقدان هماهنگی بین پیمانکار و کارگر مربوطه صورت گرفته است. همچنین نصب این نیمکتها فاقد استحکام کافی بوده و از مصالح نامرغوب استفاده شده است. بنابراین مقرر گردید جهت تک تک نيمكتها تغییر یافته وازاستحکام لازم نیز برخوردار گردد. از اهالي محترم تقاضا داريم که در نگهداری بهینه از این امکانات همکاری لازم را با دهیاری و شورای اسلامی روستا به عمل آورند.
نقل قول
 
 
0 # محمد در تاریخ: سه شنبه 03 ارديبهشت 1392 ، ساعت 06:02 ق ظ
سلام.
ممنون از دهیار عزیز. فقط کاش قبل از نصب به فکر می افتادین، تا مصالح هم اصراف نمی شد. در ضمن، اگه جهت نیمکت عوض بشه، کسی که میخاد روش بشینه، باید مواظب باشه تو جوی آب نیافته.اگه نزدیک دیوار، رو به خیابون نصب میشد که عالی بود.
بازم ممنون از زحمات همه ی کسانی که در جهت پیشرفت روستا قدم بر میدارن.
نقل قول
 
 
0 # حسين در تاریخ: سه شنبه 03 ارديبهشت 1392 ، ساعت 10:02 ق ظ
سلام. به نظر من اگه نيمكت به ديوار متصل بشه از سطل زباله هم دورتر باشه خيلي بهتره در ضمن قسمت هاي سنگ فرش نشده هم ميشه درخت يا گل كاشت . خداقوت ميگم به مجريان اين طرح
نقل قول
 
 
0 # محمد در تاریخ: سه شنبه 03 ارديبهشت 1392 ، ساعت 02:02 ب ظ
تشکر از مسئولان روستا....
به وعدشون عمل کردند و کارگرا مشغول نصب صحیح نیمکت هستند.
شمه خنابدون
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20