*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

قرعه كشي مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم استان مازندران

 

تیم جوان و با انگیزه شاهین کروکلا یکی از تیمهای حاضر در لیگ دسته دوم استان، تمرینات بدنسازی خود را جهت حضور پرقدرت در مسابقات لیگ آغاز نموده است.

 

 

سید علی هاشمی کرویی سرمربی شاخص و زحمتکش تيم فوتبال شاهين كروكلا، ضمن بیان این مطلب به وبسایت روستا  افزودند:

قرعه کشی این مسابقات نیز عصر روز سه شنبه 27 فروردين ماه در سالن کنفرانس استادیوم شهدای ساری با حضور مهندس بهروان عضو هیئت رئیسه  فدراسیون فوتبال و تنی چند از مسئولین هیئت فوتبال استان مازندران برگزار گردید.

 

این مسابقات از تاریخ شانزدهم خرداد ماه سال جاری با حضور دوازده تیم برگزار خواهد شد که اسامی تیمهای حاضر به قرار ذیل می باشد.

 

1- شاهین کروکلا بابل

 

2- شهدای کلارآباد

 

 3- دهیاری میانکاله

 

 4- بیشه سر بابل

 

5- سنگ تجن نوشهر

 

6- اورامان حسین آباد بهشهر

 

7- لله مرز بهشهر

 

8- اسب چین سلمانشهر

 

 9- شاهد کردخیل ساری

 

 10- استقلال رش کلا آمل

 

 11- زنگی کلا سرخرود

 

 12- کبوتر دان بابلسر

 

اين بازيها بصورت رفت و برگشت برگزار مي شود و دو تيم اول ليگ دسته دوم، به ليگ دسته اول استان صعود خواهند نمود.

 

 

با وجود نزدیکی مسابقات، تیم فوتبال روستایمان با مشکلات فراوانی روبروست که تعدادی از آنها را بر می شماریم.

 

همانطوری که اطلاع دارید، یکی از امتیازات بسیار مهم و حیاتی هر تیم در تورنمنت های منظم، بهره گیری از امتیاز میزبانی است. اما به دلیل مشکلاتی که برخواهم شمرد، احتمال میزبانی تیم شاهین در زمین ورزشی روستایمان بسیار ضعیف است.

 

طبق قوانین فدراسیون فوتبال ابتدایی ترین شرط میزبانی یک تیم، بهره مندی از یک زمین چمن استاندارد می باشد که دور آن حصار کشی و با فنس های فلزی از محوطه تماشاگران جدا شده باشد. ولی ضلع جنوبی زمین ورزشی روستایمان(طرف رودخانه) دیوار کشی و فنس فلزی ندارد، که مورد فوق، نگرانی فراوانی را بوجود آورده است. لذا همت مسئولین محترم روستا و مردم زحمتکش و  ورزش دوست روستا، می تواند به راحتی بر این مشکل فائق آید.

 

دومین مشکل تیم محبوب فوتبال روستايمان، نداشتن حامی مالی قوی و قدرتمند است. طی اطلاعات کسب شده، هیئت فوتبال استان از هر یک از تیمهای حاضر جهت شرکت در این مسابقات مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان در خواست نموده که قبل از شروع مسابقات باید پرداخت گردد، وگرنه تیمی که قادر به پرداخت نباشد، از دور مسابقات حذف خواهد شد.

 

ضمنا" هزینه جاری و ایاب و ذهاب و رفت و برگشت بین شهر های استان هزینه های فراوانی را می طلبد. در دنیای امروز فوتبال که بازیکنان فوتبال را حتی نمی شود با طلا و جواهر همسنگ نمود، بازیکنان تیم ما بدون هیچ  چشم داشتی، فقط بخاطر عشق شان به مردم روستا و شاد نمودن آنها یکدل و یکصدا شدند تا برای موفقیت تیم تلاش کنند. پس وظیفه همه ما مردم روستایمان است تا به هر صورتی که شده از این تیم که از این به بعد نه تنها نماینده روستای ما، بلکه نماینده بخش لاله آباد و  همچنین شهرستان بابل مي باشد، به هر صورتی که شده، حمایت کنیم.

 

 در گزارش های بعدی از تمرینات تیم و همچنین از بازیکنان و مربیان تیم بیشتر خواهیم گفت.

 

 به امید موفقیت تيم فوتبال شاهین روستایمان، آنهم با حمايت همه جانبه معنوي و مادي همه اهالي محترم روستاي ايمن آبادوكروكلا، به ويژه ورزش دوستان گرامي.

 

 

 

 

 تهیه و تنظیم:مهدی قاسمی

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20