*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

تصادف تیلر کشاورزی با خودروی سواري در حريم جاده بين المللي

كمتر كسي است از اهالي روستاي ايمن آباد و كروكلا كه به ياد نداشته باشد تصادف هايي را كه طي سالهاي 1342 تا به حال، در حريم جاده بين المللي روستا رخ داده است.

 

چه آنهايي كه به عنوان عابر  جانشان را از دست دادند و چه كساني كه با تيلر كشاورزي در فصل كشاورزي در اين تصادفات جان باختند.

 

نوجوان مرحوم حسن كريمي ايمني(امير)، سيد نبي اله حسيني(عبداله)، سيد زين العابدين حسيني(جليل)، محمدحسين كريمي، سيد ميرزا حسيني(نبي)، مرحوم حجت اله اصغرنيا، نوجوان مرحوم تيمور حسيني(فرزند امان)، مرحوم علي اكبر حسيني و ....   نمونه هايي هستند از اين گروه.

 

عصر روز جمعه گذشته نيز، آقای پنجعلی اصغرنیا با تیلر کشاورزی اش در حین عبور از حاشيه جاده بين المللي، از ایمن آباد به طرف هلال کلا بود که در نزدیکی مركز بهداشت شهداي روستا، یک دستگاه پژو 405 با ایشان برخورد مي كند که شكر خدا، خطر جانی و مصدومیت خاصی برايش در پی نداشت. تیلر كشاورزي ایشان خسارتی جزیی در بر داشته و خودروی پژو نیز کمی آسیب دید.

 

در هر صورت با وجود شروع فصل کشاورزی و همچنین وجود جاده بین المللی و عبور آن از  وسط روستای ایمن آباد، رعایت نکات ایمنی و توجه هرچه بیشتر کشاورزان زحمتکش روستایمان به قوانین جاده ای ضروری به نظر می رسد.

 

از طرفي قابل توجه نهادهاي اجرايي روستا، تا با ارائه طرح احداث و ايجاد زيرگذر ، شرايط  امنيتي مناسب تري را، براي عبور و مرور كشاورزان باتيلر كشاورزي، فراهم نمايند.

 

 

شايد فردا يكي از اهالي، راه رفته به زمين كشاورزي اش را  برگشتي نباشد.

 

 

 

 

 

 

  تهيه و ارسال خبر: پوريا  قاسمي(با تشكر از همكاري پدرم در تهيه اين خبر)

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # علی اکبر نجفی در تاریخ: سه شنبه 27 فروردين 1392 ، ساعت 08:01 ب ظ
با سپاس از گزارش بجا وبه موقعی که داشتین به خاطر شروع شدن فصل کشاورزی . من امیدوارم این گزارشتون زنگ خطری برای تمام اهالی محل باشه تا خود مردم برای بهینه سازی زمینهای کشاورزی حتی برای کم کردن ترددشون با وسیله نقلیه کشاورزی که در هرصورت مقصر شناخته میشوند تصمیم جدی گرفته شود...
نقل قول
 
 
0 # نوراله لاسمی در تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1392 ، ساعت 12:01 ق ظ
بسیارگزارش و تحلیل به موقعی بود آفرین بر آقاپوریای عزیز
نقل قول
 
 
0 # مرضیه هاشمی در تاریخ: شنبه 31 فروردين 1392 ، ساعت 11:01 ب ظ
باتشکر از آقاپوریا از این مطلب که هشداری برای مردم ایمن آباد و کروکلا نوشته اند.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20