*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پل عابر پياده، دوربرگردان و زيرگذر در روستاي ايمن آباد

 طي خبري كه مورخ 18 اسفندماه سال گذشته در وبسايت روستا درج شد و با توجه به پيگيري جدي دهياري و شوراي اسلامي روستا طي اين مدت، پس از گذشت يكماه امروز صبح پله هاي ابتدايي پل عابر پياده در ضلع شمالي ايمن آباد، تعمير شد و عابران به راحتي مي توانند از آن استفاده نمايند.

 

 

سيد طاهر حسيني ايمني دهيار روستاي ايمن آباد در پاسخ به سوال وبسايت روستا مبني بر تاخير در تعمير اين پل عنوان نمودند كه هرگونه انجام تعمير يا تغيير در پل عابر پياده بر عهده اداره راه و ترابري است و نهادهاي اجرايي روستا حق هيچگونه عمليات تغيبر يا تعمير را ندارند. اما با توجه به پيگيري هاي صورت گرفته، پل روستا توسط اين اداره تعمير شد و  بخش زيرين پله ها، بطور كامل تعويض گرديد تا روستائيان به راحتي از آن استفاده نمايند.

 

ايشان در ادامه عنوان نمودند، با توجه به جلسه شوراي ترافيك شهرستان بابل مبني بر احداث دوربرگردان در  نزديكي هاي مركز بهداشت روستايمان، با اين امر مخالفت شد و طبق قانون  فاصله دو دوربرگردان نبايد كمتر از  پنج كيلومتر باشد.

 

 

اما همچنان دو نكته براي اهالي بجا مانده است:

 

نكته اول استاندارد نبودن پل عابر پياده بويژه پله هاي آن در ضلع جنوبي روستاي ايمن آباد است كه از شيب مناسبي برخوردار نيست و با كمي  بي دقتي و تعجيل در پائين آمدن از پله ها، خطر سقوط را براي عابر به همراه دارد.

 

 نكته دوم كه بسيار اساسي و مهم به نظر مي رسد احداث زيرگذر براي عبور و مرور تيلر كشاورزي، بخصوص در فصل كشاورزي است كه سرعت پائين تيلر و سرعت بالاي خودرو در اتوبان بابل به آمل و بالعكس خطرات جدي را براي كشاورزان و اهالي  به همراه دارد.

 

سيد طاهر حسيني ايمني دهيار روستاي ايمن آباد قول مساعد دادند كه با پيگيري هاي لازم  در خصوص اين دو مورد از طريق ارگانهاي مربوطه، اهالي را در جريان اين امر از طريق وبسايت روستا قرار خواهند داد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # نوراله لاسمی در تاریخ: یکشنبه 25 فروردين 1392 ، ساعت 01:01 ق ظ
اززحمات و تلاش دهیار گرامی روستایمان جناب اقای سیدطاهرحسینی نهایت تشکر را داریم انشااله همواره موفق وموید باشد
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20