*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

حمیدرضـا روزبـان

 

 

دانشجوي فوق ليسانس مديريت تحول در دانشگاه آزاد اسلامي بابل

 

حمیدرضا روزبان فرزند حسن، متولد نهم بهمن ماه سال 1350 از روستای ایمن  آباد بابل

 

حميدرضا روزبان تحصیلات ابتدایی را در مدرسه امام محمد تقی (ع) ایمن آباد به پایان می رساند و مقطع راهنمایی را در مدرسه شهید فیاض بخش ایمن آباد سپري مي كند.

 

ايشان در سال 1365 براي دامه تحصيل در دوره دبيرستان به مدرسه عباسعلی آبادیان در روستاي علی آباد بابل مي رود.

 

براي سال دوم دبيرستان، رشته رياضي فيزيك  را برمي گزيند و به شهرستان بابل مي رود و در  مدرسه شهید بهشتی بابل به ادامه تحصيل مي پردازد.

 

در سال 1369 موفق به اخذ دیپلم شده و در سال 1370 در رشته برق الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در مقطع لیسانس پذیرفته می شود.

 

حميدرضا روزبان  در ترم  پنجم اين دانشگاه، در مقطع کاردانی رشته علوم قرآنی حوزه نيز پذیرفته مي شود ولی به دليل تغییر مکان تدریس از گرمسار به تهران، از ادامه تحصيل در اين رشته ديني، انصراف مي دهد.

 

ايشان در سال 1376 با اخذ مدرک مهندسی برق الکترونیک در آزمون استخدامی شرکت مخابرات استان هرمزگان شرکت نموده و همزمان به عنوان تدریس خصوصی در یکی از آموزشگاه های تهران مشغول به خدمت می گردد.

 

حميدرضا روزبان در آبان ماه سال 1377 در مایکروویو  شهرستان بندرعباس به عنوان کارشناس نگهداری سیستمهای انتقال مشغول به کار می گردد.

 

ايشان در بهمن ماه سال 1388 به مخابرات استان مازندران منتقل شده و در مایکروویو شهرستان چالوس به عنوان کارشناس نگهداری سیستمهای انتقال، به فعاليت خود تا به امروز ادامه مي دهد.

 

حميدرضا روزبان در سال 1391 در آزمون دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در رشته مدیریت تحول در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده و هم اکنون در ترم دوم اين رشته دانشگاهي، مشغول به تحصیل می باشد.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20