*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

حمزه كريمي ايمني

 

دانشجوي فوق ليسانس برق صنعتي، از دانشگاه آزاد اسلامي ساري

 

 

 

حمزه كريمي ايمني فرزند نوروزعلي متولد 1369 از روستاي ايمن آباد بابل

 

 ايشان دوره ابتدايي را در دبستان شهيد محبوبي بابلسر به پايان مي برد و در سال 1381 در مدرسه راهنمايي شاهد بابلسر ثبت نام مي كند و در سال 1384 وارد دبيرستان كار و دانش بابلسر مي شود.

 

حمزه كريمي ايمني پس از اخذ گواهي نامه ديپلم برق صنعتي در سال 1387 در آزمون ورودي دانشگاه پذيرفته مي شود و در دانشكده فني امام صادق(ع) شهر اميركلا در مقطع كارداني به ادامه تحصيل  مي پردازد.

 

ايشان پس از اخذ گواهي كارداني برق صنعتي شاخه الكتروتكنيك، در مقطع كارشناسي در آزمون دانشگاه آزاد اسلامي ساري پذيرفته مي شود و گواهي كارشناسي خود را از اين دانشگاه دريافت مي كند.

 

حمزه كريمي ايمني در سال 1391 در آزمون ورودي مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد ساري نيز پذيرفته مي شود و در حال حاضر در اين دانشگاه مشغول تحصيل مي باشد.

 

 

 

  نوروزعلي كريمي ايمني، پدر بزرگوار حمزه كريمي

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20