*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

آذر نوراله زاده ايمني

 

ليسانس كتابداري از دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل(1389)

 

 

 

آذر نوراله زاده ايمني فرزند قاسم،  متولد پانزدهم تير ماه 1354 از روستاي كروكلاي بابل

 

آذر نوراله زاده دوره پنجساله ابتدايي را در دبستان امام محمد تقي روستاي ايمن آباد به پايان مي برد و در سال 1367 وارد مدرسه راهنمايي شهيد محمدعلي فياض بخش روستايش مي شود.

 

ايشان در سال 1370 به دبيرستان شهيد اصفهاني بابل مي رود و براي سال دوم دبيرستان رشته ادبيات و علوم انساني را بر مي گزيند و در دبيرستان گرجي زاده بابل ادامه تحصيل مي دهد . ايشان در  ادامه و در سال چهارم به مدرسه فضيلت روستاي تجنك بخش لاله آباد بابل مي آيد و  گواهي نامه ديپلم خود را  در سال 1372 دريافت مي كند.

 

خانم آذر نوراله زاده  در سال 1376 در اداره مركز بهداشت شهرستان بابل مشغول به كار مي شود.

 

  در سال 1385 پس از پذيرفته شدن در آزمون دانشگاه آزاد اسلامي در مقطع كارداني  و در رشته كتابداري و اطلاع رساني، در سال 1387 موفق به اخذ فوق ديپلم مي شود و در سال 1389در همين رشته گواهي نامه  ليسانس  خود را دريافت مي كند.

 

ايشان همچنان در مركز بهداشت مشغول به كار و فعاليت است.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20