*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

جشن نوروزخواني روستا، همدلي اهالي، نشاط دروني

 

پس از گذشت سالها، مراسم جشن باشكوه نوروزخواني با همراهي، همكاري و همدلي مردم بافرهنگ و شادي دوست روستايمان و نهادهاي اجرايي روستا به شكل مطلوب و رضايت بخشي برگزار شد.

 

 

آوازه اين جشن باشكوه نه تنها در بخش لاله آباد، بلكه در مناطق مختلف مازندران به گوش رسيد كه بسيار جاي خوشبختي است. نه از اينكه تحسين ديگران را بر انگيخت، بدان جهت كه، نهايت شور، نشاط، شادماني و خنده هايي از درون، كه در  چهره مردان و زنان ، كودكان، نوجوانان و جوانان روستا فراوان نمايان بود. خنده هايي كه با توجه به گرفتاريهاي دنياي امروز، ساعاتي هر چند كوتاه بر لبان  مردان و زنان ديارمان، همانند تي تي هاي بهاري  به شكوفه نشست و بر اين مهم بسيار شادمانيم.

 

كمتر يادمان مي آيد اهالي روستا در يك همايش بزرگ مردمي، كه همه و همه در اين امر مشاركت داشته باشند گرد هم آيند و  در كنار هم سرود همدلي را سر دهند و اين امر را به فال نيك مي گيريم و از تمامي عزيزان قدردانيم و اميدواريم به برگزاري مراسمي بهتر از اين، در زماني نزديكتر.

 

 

 

با سپاس از :

 

دهياري و شوراي اسلامي روستاي ايمن آبادوكروكلا

 

مديريت آشپزخانه و كرايه ميز، صندلي و موكت مدرن(سيد نعمت حسيني ايمني)

 

اعضاي هيئت محبان امام علي (ع) روستا و صدابردار  آقاي محمدعلي نجفي ايمني

 

سيد ولي هاشمي كرويي(علي اكبر) همكاري لازم در محل برگزاري مراسم (موكت و ساير ملزومات مورد نياز)

 

خانواده هايي كه وسايل و ابزار سنتي خود را براي طراحي زيباتر دكور مراسم جشن  ارائه نمودند.

 

زنان روستا و كساني كه در ارائه مواد لازم براي تهيه آش (ترش آش) و  نهار(كيي پلا با مرغنه نيمرو) طي دوسه روز نهايت همكاري را براي برگزاري بهتر جشن نوروزخواني به اجرا گذاشتند.

 

سپاس از عزيزاني كه خودروي خود را براي جابجايي ميز و صندلي عاشقانه در اختيار  برگزار كنندگان جشن قرار دادند.

 

سپاس فراوان از  عيسي نوراله زاده،پوريا قاسمي، مهدي اصغرنيا و ساير عزيزاني  كه زحمات فراواني را براي برگزاري بهتر مراسم متحمل شدند.

 

 

 

سايت روستا به نوبه خود از  دهياران و رياست شوراي اسلامي روستاي ايمن آبادوكروكلا  آقايان سيد طاهر حسيني ايمني(دهيار ايمن آباد)، سيد محمد هاشمي كرويي(دهيار كروكلاي بالا)، سيد امير رسولي ايمن آبادي و سيد علي هاشمي كرويي نهايت قدرداني را به عمل مي آورد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # ر-حسینی در تاریخ: چهارشنبه 07 فروردين 1392 ، ساعت 06:01 ب ظ
باسلام خدمت شما دوستان گرامی.من از موقعی که این وبلاگ که ظاهرا به جای خبررسانی در مورد روستا یک نوع سخنگوي شورای اسلامی و دهیاری محل شده دارم هر روزه می بینم.خودشما قضاوت کنید!
آیا بااین همه بودجه ای که برای محل میاد لیاقت هم محلی های ما همینه!؟
جناب آقای امینی مدیرمحترم سایت :چند وقته وارد محل نمیشین؟؟؟؟
آیا اینه ظاهر محل گل و بلبلی که هر روز دارین میگین بهترین روستای منظقه رو داریم!
آیا اینه لیاقت این همه تحصیلکرده هایی که وقتی که دم عید وارد محل شدن ببینن وارد یک محله که تازه داره میرسه به اوایل عصر حجر که باید باچکمه وارد محل بشن!!!
فکر کنم دور از وجدان شغل خبرنگارییه که واقعیت را پنهان کنید!!

مديريت وبسايت:
با سپاس از توجه و دقت نظر شما.
حضور بنده و ساير عزيزان در به روز رساني و خبر رساني وبسايت روستا، در ايمن آبادوكروكلا مشهود است. هم بخاطر تكميل بانك اطلاعاتي روستاو هم خبرهاي روستا. خبرهاي مختلفي در خصوص ورودي نامناسب روستا،طرح هادي نيمه كاره روستا، پل هوايي آسيب ديده،لايروبي ديرهنگام رودخانه ها و مهمتر از همه نبود امنيت در روستا و ... در خبرهاي مختلف بصورت سوال از ما و پاسخ از دهياري يا شورا و يا بطور مستقيم از سوي خود نهادهاي اجرايي اعلام شده است.
شما نيز مي توانيد با ارائه ديدگاه خود در خصوص مسائل و مشكلات روستا در راستاي بهبود و حل مشكلات و نابساماني روستا اثر گذار باشيد. بحث ورودي محل نيز در پرسش وبسايت روستا از دهيار مطرح شده است.(ترميم ورودي روستا)
تا ما(مردم) نخواهيم آب از آب تكان نخواهد خورد.
سعي مي شود دقت نظر بيشتري در اينخصوص صورت گيرد.
نقل قول
 
 
0 # ر-حسینی در تاریخ: چهارشنبه 07 فروردين 1392 ، ساعت 06:01 ب ظ
فکر کنم این وبلاگ رو تحصیلکرده ها میخونن نه مردم عادی!!!
پس به خود بیا واینقدر سنگ این شورای که فکر نکنم کاری رو به خاطر مردم تا الان برای این محل انجام نداده اند رو به سینه نزن!
این دهیار بنده خدا که تازه وارد کارشده که امیدوارم مثل دهیار قبلی عمل نکنه!
آقای امینی گرامی:
فکر کنم اگه به این روند ادامه بدهید یک رسانه منتقد هم اعلان موجودیت کند!!
به امید موفقیت

مديريت وبسايت:
از صراحت بيان شما سپاسگذارم. اعتقاد اعضاي به روز رساني وبسايت بر آن است كه عملكرد نيك و بد عنوان شود. كار نيك بايد تقدير،و عملكرد ناصحيح بايد انتقاد و با ارائه راهكار براي حل مشكل مورد نظر بايستي اقدام گردد. اگر سپاس در مواردي غير منطقي است حتما" موردي عنوان نمائيد تا اصلاح شود. اين وبسايت وابسته به نهادي نيست. شايد شورا در ابعادي خوب عمل كند و در ابعادي بسيار ضعيف. هر كدام در جاي خودش قابل بحث است. بعد فرهنگي و بعد عمراني و بعد بهداشت محيط و ... هر كدام در جاي خود قابل نقد و بررسي است. حتما" باديدگاه موردي و خاص خود و راهكارهايي براي حل مشكلات مزبور با وبسايت در ارتباط باشيد تا شما نيز در روند صحيح حركت وبسايت اثرگذار باشيد. وجود رسانه منتقد از اساسي ترين نيازهاي رشد و پيشرفت روستا در ابعاد مختلفش مي باشد.بر همين اساس منوي لينك وبلاگ اهالي از اولين گزينه هاي معرفي رسانه هاي منتقد و وبلاگهاي شخصي بوده است.اميدواريم وبلاگ يا سايت هاي بيشتري در روستا فعاليت نمايند تا انتقادها رشد بيشتري را براي اهالي و روستا در پي داشته باشد.
نقل قول
 
 
0 # پایین محلی در تاریخ: جمعه 09 فروردين 1392 ، ساعت 05:01 ب ظ
ضمن سلام.درپاسخ به جناب ر-حسینی.از اینکه به عنوان یک منتقد نظرتان راارسال نموده اید جای بسی خرسندی و خوشحالی است.زیرا اصولا"هرکاری بدون وجود منتقد به سرانجام مطلوب نمی رسدو به نوعی نتیجه کار تحت تاثیر شعارزدگی قرار میگیرد.اما درمورد اینکه وبسایت روستا را تحت امر دهیاری و شورای محل می دانید, بی انصافی است. بارها و بارها درهمین وبسایت و در گذشته وبلاگ روستا در مورد مشکلات و کاستی های پیش روی روستا اطلاع رسانی شده و دهیاری و شورای محل را به چالش کشیده و وادار به پاسخگویی نموده است. بنظرم همه ما بایستی درحد معقول انتظار داشته باشیم.اینکه در یک زمان کوتاه انتظار معجزه داشته باشیم ؛امری ناممکن است. در دو گردهمایی گذشته روستا که به مناسبت سالگرد شادروان دکتر فرید و مراسم نوروز خوانی برگزار گردید؛ همکاری و فعالیت دهیاری و شورای هر سه روستا کاملا" مشهود و ملموس بوده و جای بسی تشکر دارد.اگر در امر مقایسه هم برآیید؛ فعالیت سالهای گذشته ی شورا را با دو سال اخیر، مقایسه کنید.
بیاموزيم انتقادهای ما جهت بهتر شدن باشد نه برای دلسردی افراد زحمتکشی که وقت و سرمایه شان را فدای اطلاع رسانی نمودند.
نقل قول
 
 
0 # ر-حسینی در تاریخ: شنبه 10 فروردين 1392 ، ساعت 08:01 ب ظ
باعرض سلام خدمت شما دوست گرامی(پایین محلی ومديرمحترم سایت) :
خدمت شما عرض کنم که این دوستان شما که در شورای اسلامی امین آباد مشغول به کار میباشند...

مديريت سايت:
ديدگاه و نظر ايشان ادامه دارد و ضمن محفوظ بودن نظرشان، فعلا" از انتشار آن معذوريم.
با سلام و اداي احترام به آقا يا خانم ر-حسيني. هم محلي و دوست گرامي،اصولا" توهين يا افترا به اشخاص حقيقي يا حقوقي بدون اسناد و مدارك و بدون اثبات در محاكم قضايي، نشر اكاذيب بوده و جرم محسوب مي شود و جداي از آنكه خلاف اخلاق انساني است،خلاف قانون اساسي(ماده 609 قانون مجازات اسلامی)و ثبت در وبسايت جزو جرايم رايانه اي محسوب شده و نمي توان آنرا انتشار داد. اما در خصوص مسائل مطرح شده طي جلسه اي كه فردا با اعضاي هفت نفره وبسايت برگزار خواهد شد در اينخصوص صحبت خواهد شد.
شما نيز لطف نمائيد بر اساس پيشنهاد منطقي خود مبني بر مناظره با نهاد اجرايي روستا،هماهنگي را انجام داده و در صورت نياز، ما را نيز در جريان زمان برگزاري اين جلسه قرار دهيد.
در اين خصوص(توهين و افترا به اشخاص حقيقي يا حقوقي، كه انتظار مي رود بدون كم و كاست در وبسايت درج شود و تعدادي از اين نظرات نيز به وبسايت ارسال شده است،حتي نسبت به خيرين روستا) مطالبي را، طي روزهاي آينده در وبسايت قرار خواهيم داد.
با سپاس فراوان
نقل قول
 
 
0 # ر-حسینی در تاریخ: یکشنبه 11 فروردين 1392 ، ساعت 01:01 ق ظ
باعرض سلام خدمت شما مدیریت وبسایت:
بنده قصد روشنگری داشتم که بار دیگر در انتخابات چشم و گوش خود را باز کنیم و با الهام از رفتار و کردار حال حاضر این دوستان دوباره اشتباه نکنیم.اگر مطالب اینجانب افترا وتوهین تلقی میگردد و به نظر شما دروغ می باشد، بنده دست تک تک این دوستان رامیبوسم. در ضمن رسیدیم به حرف اول بنده!!!! یعنی سخنگوی این دوستان بودن سرور گرامی من.
به امیدروزهای شکوفائی و سرافرازی برای شما که امیدوارم جانب حق رادر سرلوحه کار خود قرار دهید.
باتشکر(برادر کوچک شما ر .حسینی ایمنی)

مديريت سايت:
در بخشهاي قبلي توضيحات ارائه شده است و تكرار،ضرورتي ندارد.
شما و ديگر عزيزان مي توانيد پرسشهاي خود را در بخش خانه شما به دور از توهين و يا افترا عنوان نمائيد، نهادهاي اجرايي به سوالات شما و ديگر دوستان پاسخ خواهند گفت و ايده و طرح هايي كه شما و ديگر هم محلي ها در نظر داريد مطرح نمائيد تا در اختيار دهيار و اعضاي شوراي اسلامي سه روستا قرار گيرد.
با سپاس از دغدغه شما در امر توسعه روستا.
نقل قول
 
 
0 # سید نیما حسینی ایمنی در تاریخ: پنج شنبه 15 فروردين 1392 ، ساعت 06:01 ب ظ
سلام جناب ر حسینی
این نظراتی که شما دادید دیدگاه شما و برخی همفکران کوتاه نگر شماست. بهتر است دیدگاهایتان را برای خود نگهدارید. شما برای این محل(امین آباد و کروکلا) چه کرده اید که اینگونه به خود اجازه‎ی توهین به افراد را میدهید؟ بنده نه شورا هستم و نه دهیار و در عين حال بسیار ممنوندار بچه محلهایم هستم.
این توصیه را به شما میکنم که در گفتمانتان تغییر ایجاد کرده و ظرفیت آزادی بیان را داشته باشد. نگذارید به ما ایرانیها بگویند که ظرفیت آزادی بیان در ما وجود ندارد و ما را در خفقان نگه دارند.
بنده به نوبه خود از زحمات شوراها، دهیارها، دستندرکاران سایت و دیگر زحمتکشان روستا متشکرم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20