*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

ساماندهي ناوگان برون شهری بابل ـ علی آباد

بر اساس گفته هاي سيد امير رسولي رئيس شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد خودروهاي بين خطي جاده آمل به بابل بويژه روستاي ايمن آباد به بابل و بالعكس ساماندهي مي شود.

 

 

ايشان با بيان اين مطلب افزودند: جهت سرویس دهی مسافرین بابل به علی آباد و بالعكس 35 دستگاه خودروی سواری فعال می باشد. 13 دستگاه از خودرو های مسافربري تحت پوشش سازمان تاکسیرانی شهرستان بابل بوده و بقیه خودروها با توجه به سوابق طولانی به صورت شخصی مسافرکشی می نمایند.

 

با همت شورا ها و دهیاران منطقه و بخشداری لاله آباد و  رئیس پایانه شهرستان بابل طی جلسه ای  که پايان سال 1391 در بخشداری برگزار گردیده است، مقرر گردیده  بعد از ارائه و تکمیل مدارک لازم، در آینده ای نزدیک خودرو های شخصی مورد اشاره، تحت پوشش پایانه ی شهرستان بابل فعالیت نمایند. ضمنا بخشی از رانندگان از اهالی محترم ايمن آباد می باشند.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20