*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پيام وبسايت روستا، به مردم ايمن آباد و كروكلا

 به نام خداي طبيعت و بهار

 

زكوي يار مي آيد  نسيم  باد  نوروزي                            از اين باد ار مدد خواهي، چراغ دل برافروزي

 

چو گل گر خرده اي داري، خدارا صرف عشرت كن             كه قارون را غلطها داد،  سوداي  زراندوزي

 

با درود و سلام حضور  اهالي نيك انديش و پاكدل روستاي ايمن آباد و كروكلا و با درود و سلام  به 15شهيد و 43 جانباز روستايمان و پدران و مادراني كه براي ايجاد امنيت و  توسعه روستا از جهات مختلف زحمات فراواني را عاشقانه و آگاهانه متحمل شدند و در حال حاضر  بين ما  نيستند.

 

 سپاس و قدرداني فراوان به پاس زحمات ارزشمند همه مردم اين ديار،  كه از ابعاد مختلف در راستاي همدلي و همكاري با وبسايت روستا، براي  انعكاس ارزش هاي والاي علمي، فرهنگي و اجتماعي بجا مانده از سال هاي  نه چندان دور نياكان شان و  آشكار ساختن چهره  زيبا و دروني مردان و زنان پرتلاش اين روستا كه از ابعاد ياد شده، همواره سخن براي گفتن فراوان داشته و دارند، بويژه خردسالان، نوجوانان و جوانان پويا در تمامي عرصه ها بويژه ورزش كه مي توان به عنوان يكي از پرافتخارترين روستاهاي كشور  در عرصه افتخارات ورزشي در كل كشور، از آن ياد نمود.

 

اميدواريم با تلاش، يكدلي، يكرنگي و  با  نيّت پاك و حمايت همه جانبه همكديگر  در راستاي توسعه روستا در سال جديد، قدمي محكمتر برداريم و با نهايت احترام و بهره گيري از تجربه و دانش بزرگان و پدران روستايمان، و پتانسيل هاي علمي، فني و توانمندي هاي اجرايي جوانان اين روستا،  روند توسعه را بهتر و با خطاي كمتري سپري نمائيم.

 

وبسايت روستا از همه شما عزيزان قدرداني مي نمايد و همچنين از نهادهاي اجرايي روستا، كه با همت تمامي اهالي، فعاليت هاي عمراني و فرهنگي مناسبي را در سال 1391 در روستاي ايمن آباد و كروكلا به مرحله اجرا گذاشته است.

 

ضمن تبريك و شادباش سال نو، اميدواريم سال 1392 سالي سرشار از امنيت، سلامتي و بركت، براي همه مردم جهان، ايران و همچنين مردم زحمتكش ديارمان ايمن آباد و كروكلا باشد.

 

 

 

مسئول وبسايت روستاي ايمن آباد و كروكلا

عسكري اميني ايمن آبادي

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # میثم حسینی در تاریخ: چهارشنبه 30 اسفند 1391 ، ساعت 02:12 ب ظ
سال نو رو به شما عزیزان تبریک میگم
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20