*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

ارسال پيام تبريك نهادهاي اجرايي روستا، به مناسبت سال نو

 با توجه به فعاليتهايي كه از سوي نهادهاي اجرايي روستا، در بخشهاي مختلف به عنوان مجريان و نمايندگان قانوني نهادهاي دولتي در طول سال صورت مي گيرد، به مناسبت فرارسيدن سال نو، ضمن قدرداني از زحمات اين عزيزان در سالي كه گذشت، پيامهاي نوروزي آنان را به آگاهي شما مي رسانيم.

 

 

 

 

 

حاج سيدنقي حسيني ايمني،فرمانده محترم پايگاه مقاومت بسيج روستاي       ايمن آباد و كروكلا

 

بسم اله الرحمن الرحيم

 

ضمن عرض سلام حضور مردم  روستاي ايمن آبادوكروكلا،عيد نوروز باستاني را به همه اهالي محترم تبريك عرض نموده و با اميد به ظهور حضرت ولي عصر(عج)، سالي خوش، همراه با سلامتي و  افزايش خير و بركت براي همه آرزو مي كنم. اميدوارم همه ما ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا باشيم و پيرو خط ولايت. لحظه سال تحويل حضور در مزار شهدا كه از سنت ديرينه مردم روستايمان است فراموش نشود.    والسلام عليكم و رحمة اله و بركاتة

 

 

 

 حاج سيد امير رسولي، رئيس محترم شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد

 

با نام و ياد خدا. بنده از طرف دهيار و  اعضاي شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد درود مي فرستم به شما اهالی محترم و فهیم ايمن آباد و كروكلا

 

سال 1391 سالي بوده پربركت، چرا كه، در این سال آزاد سازی معابر، اجرای طرح جامع هادی، افتتاح سایت ایمن آبادوکرو کلا، گردهمایی و هم اندیشی نخبگان و فرهیختگان در همايش علمي فريد، برگزاری همایش خیرین، مسابقات فوتبال یادواره شهدا، محفل انس با قرآن و اجرای نوروزخوانی، همه و همه به نوعی وفاق و همدلی را برای مردم روستا به ارمغان آورده است. امیدواریم سال جدید سالی پر از شادی و  موفقیت برای تمامی اهالی روستا باشد.

 وعده ما روز چهار شنبه(لحظه تحویل سال نو) گلزار شهداي روستا.

 

 

 

 

سيد محمد هاشمي كرويي دهيار محترم روستاي بالاكروكلا (قاضي محله)

 

با نام خدا. بنده از طرف خودم و اعضاي شوراي اسلامي روستاي كروكلا بالا(قاضي محله)، فرا رسيدن اين عيد باستاني را به مردم خوب، همدل و با همت روستاي  ايمن آبادوكروكلا  تبريك و شادباش مي گويم و اميدوارم سال 1392 ، سالي سرشار از سلامتي ، بركت، پيشرفت و تغييرات اساسي در ابعاد مختلف در روستايمان باشد.

 

 


 

سيد علي هاشمي كرويي دهيار محترم روستاي پايين كروكلا

 

به نام خدا.بنده از طرف خود و تمامي اعضاي شوراي اسلامي روستاي پايين كروكلا، کهن عید باستان ایران زمین ، سرآغاز زندگی نو ، شروع دوباره طراوت و سلام طبیعت را،  به والا مردمان ایمن آباد و کروکلا تبریک گفته  و امید آن دارم که سال نو برایشان با شادکامی و نیک بختی  همراه باشد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20