*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مراسم جشن نوروزخواني به روايت تصوير1

مديريت سايت ايمن آبادوكروكلا ضمن نهايت قدرداني و سپاس از مردم آگاه و عاشق فرهنگ و آداب و رسوم ديرينه روستايشان يعني ايمن آبادوكروكلا بويژه زنان روستا، كه با عشق و دانايي، حمايت همه جانبه خود را از برگزاري اولين مراسم آئيني جشن نوروزخواني به اشكال مختلف نشان دادند، جا دارد از دهياري و شوراي اسلامي روستاي كروكلابالا،كروكلا پايين و ايمن آباد نيز تشكر و قدر داني نمايد كه نهايت همكاري را در راستاي برگزاري هر چه باشكوهتر اين مراسم، نه تنها از بعد مالي بلكه از بعد معنوي به مرحله اجرا و عمل رساندند.

 

تصاويري از مراسم آئيني جشن نوروزخواني براي شما عزيزان انتخاب كرده ايم كه  پيشكش شما مي كنيم و به محض رسيدن عكسها از سوي دوستان، در اولين فرصت،  اين تصاوير در سايت، به تماشا گذاشته خواهد شد.

   روي عكس بالا كليك كنيد.

 

ارسال عكس: معصومه سعدي

 

 

دوستاني كه عكس يا فيلمي از مراسم تهيه نمودند حتما" برايمان ارسال نمايند.(01112382114)

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # م.ا در تاریخ: دوشنبه 28 اسفند 1391 ، ساعت 03:12 ب ظ
مراسم نوروزخوانی بسیار عالی برگزارشد.از همه دست اندركاران برگزاري جشن و همه کسانی که برای خوب برگزار شدن این جشن کمک کردند بسیار تشکر کرده و امیدوارم همیشه در انجام اینجور کارها موفق و تلاش بیشتر داشته باشید.
نقل قول
 
 
0 # مهدی-قایمشهر در تاریخ: دوشنبه 28 اسفند 1391 ، ساعت 04:12 ب ظ
با قدردانی ازآقای دکترکوروش.
اگه ممکنه فیلم نوروزخوانی را در دسترس افرادی که موفق نبودند در مراسم باشند و بسيار علاقه مندند بذارین تا با شماو محلی های عزیز همگام باشیم.

وبسایت روستا:
با سپاس از توجه شما.
فيلم اين مراسم با فيلمي كه توسط ساير دوربينهاي شخصي تهيه شده، در حال جمع آوري و بررسي است، كه سعي مي شود با تدوين مناسب توسط سيد كوروش حسيني تا قبل از سيزدهم نوروز،آماده شود و با برچسب مناسب، در اختيار علاقه مندان قرار گيرد.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20