*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

ترميم ورودي روستا در آستانه سال نو

با توجه به نزديكي به سال نو و  حضور مهمانان و  افراد بومي ، از مناطق مختلف به روستا،  دهياري و شوراي اسلامي روستاي ايمن آبادوكروكلا  طرح هموار كردن  چاله هاي حريم جاده منتهي به ورودي روستاي ايمن آباد را آغاز نمودند.

 

از روز گذشته شن ريزي ،تيغه كشي و هموار كردن اين بخش آغاز شد و تا دو روز ديگر به پايان مي رسد.

 

 

اما نكته قابل توجه مشكلاتي است كه اين قسمت از ورودي روستا براي مردم ايجاد نموده است. برخي ها بر اين عقيده اند كه با آسفالت شدن اين بخش بسياري از مشكلات اينچنيني حل خواهد شد و  اينكه شايد هزينه زيادي در بر داشته باشد و پرداخت آن خارج از رديف بودجه اي بخش عمراني  دهياري روستاست،  موضوعي است قابل بحث كه شايد بتوان با خودياري مردم همانند آسفالت كوچه ها كه با همياري پنجاه درصدي و حتي بيشتر مردم صورت مي گيرد، به مرحله اجرا برسد.

 

با مطرح نمودن اين مهم با دهياري و شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد، پاسخ دادند كه:

با توجه به مصوب شدن طرح كندرو در روستا از سوي اداره راه و ترابري شهرستان بابل و همچنين تصويب احداث دوربرگردان در نزديكي مركز بهداشتي درماني روستاي ايمن آباد، امكان آسفالت در اين قسمت وجود ندارد. از طرفي آسفالت نمودن حريم جاده بين المللي بدون مجوز اداره راه و ترابري غير قانوني است و جداي از اين موارد به خاطر سرعت بالاي خودروها و مشخص بودن عرض جاده ها، اگر عرض قسمتي از جاده ها افزايش يابد باعث خطراتي مي شود كه بايد  نصب تابلوهاي هشدار دهنده از فاصله چند صد متري صورت گيرد.

دهياري و شوراي اسلامي روستا در اوايل سال آينده پي گير اين امر مهم نيز خواهد بود.


 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # مهدی-قایمشهر در تاریخ: دوشنبه 28 اسفند 1391 ، ساعت 04:12 ب ظ
از توجه شوراو دهیاری به این قضیه، هرچند که دیر جنبیدند کمال امتنان را دارم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20