*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

محل برگزاري مراسم نوروزخواني تغيير يافت

  

با توجه به نشستي كه عصر جمعه  با حضور دهياران و شوراي اسلامي روستاي ايمن آبادوكروكلا و گروهي از جوانان روستا در محل دهياري روستاي ايمن آباد برگزار شد  با توجه به شرايط ميدان ورودي روستا و مشكلاتي چون سروصداي جاده بين المللي  و همچنين عبور و مرور خودروها و محل پارك خودروها از صبح تا غروب، تصميم بر آن شد به خاطر مركزيت و فضاي بيشتر و بهتر اجراي مراسم نوروزخواني،  اين مراسم در محل يكشنبه بازار  روستا  كه همايش دكتر فريد نيز در اين مكان انجام شد،  آماده و برگزار شود.

 

 

لذا از تمامي مردم عزيز روستايمان دعوت مي شود كه بعدازظهر روز يكشنبه 27 اسفندماه در ساعت 15 در اين مكان حضور به هم رسانند.

لازم به توضيح اينكه مسير حركت نوروزخوانان نيز تغيير يافت و پس از نوروزخواني كنار مغازه مراد احمدي و حرکت به سمت خيابان منتهي به منزل شهيد قرباني و يكشنبه بازار مراسم جشن نوروزخوانی آغاز می شود و پس از پایان مراسم  و پذیرایی با آش محلی، حرکت نوروزخوانان به سمت میدان ورودی روستا ادامه پیدا می کند و به سمت میدان ورودی روستا طی مسیر خواهند کرد.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20