*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

آب گرفتگي در روستا، زنگ خطري براي مردم!!

 

آب گرفتگي در روستاي ايمن آباد در روز پنجشنبه و جمعه خسارتي در بر نداشت و مردم و بويژه نهادهاي اجرايي روستا، خيلي ساده از كنارش گذاشتند. شايد اگر خسارتي در بر داشت يا كودكي جانش را از دست مي داد وضعيت قرمز، نگران كننده و بسيار جدي مي شد.

 

 

رودخانه نارنج رود (پل بن سابق روستا)

 

 

آب گرفتگي در بخش وسيعي از ورودي روستاي ايمن آباد، كنار جاده بين المللي(خط لب) و بعضي از كوچه ها و خيابانهاي كنار رودخانه ها در داخل روستاها و كنار شاليزارها  براي مردم روستا مشكل ساز شده است.

 

البته اين اولين بار نيست كه بارندگي شديد و لايروبي نشدن رودخانه هاي مهم روستاي ايمن آبادوكروكلا، باعث بالا آمدن آب رودخانه ها بويژه رودخانه هاي نارنج رود و كهرود و  آبگرفتگي معابر و خيابانها و حتي خانه هاي روستائيان مي شود.

 

حال اگر ديگربار، بارش باران شديدتري صورت بگيرد، شايد دردسرها و خسارات فراواني براي مردم در شرايط كنوني اقتصادي، به همرا داشته باشد.

 

شايسته است لايروبي رودخانه ها بصورت كارشناسي و حساب شده و در مواقع لزوم، به موقع صورت گيرد تا نگران رخدادهاي اينگونه اي كه سابقه زيادي در روستا دارد، نباشيم.

 

 

 

 

نمونه اي از آبگرفتگي در روستاي ايمن آباد را در ارديبهشت ماه سال 1377 ، مرور مي كنيم. روي عكس زير كليك كنيد تا ده قطعه عكسي را كه از سوي حاج سيد نقي حسيني ايمني (برادر جانباز) روستايمان در اختيار وبسايت روستا قرار داده شده است مشاهده نمائيد.

 


 

روي عكس كليك كنيد

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20