*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

ديدار نهاد اجرايي روستا از باشگاه آرمان، قهرمان مسابقات آسيايي

با توجه به كسب عنوان قهرماني تيمي ورزش رزمي چيوان در آسيا، توسط باشگاه فرهنگي ورزشي آرمان، عصر روز پنجشنبه نهاد اجرايي روستا از جمله سيد طاهر حسيني دهيار روستاي ايمن آباد، به همراه سيد امير رسولي رئيس شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد و همچنين  برادر جانباز سيد محسن حسيني ايمني(فرزند مسلم) براي ديدار و عرض تبريك خدمت ورزشكاران روستا و بويژه قهرمان و نايب قهرمانان ششمين دوره مسابقات رزمي چيوان  آسيا به باشگاه فرهنگي ورزشي آرمان رفتند.

 

 

 در اين ديدار ضمن عرض تبريك از سوي اين دو نهاد اجرايي به عزيزان ورزشكار، بويژه سيد تقي هاشمي كرويي مسئول باشگاه فرهنگي ورزشي آرمان كه با تلاش و همت و عشق و علاقه خود روند روبه رشدي را در عرصه ورزش بويژه جذب نوجوانان و جوانان روستاي ايمن آبادوكروكلا انجام دادند، قدر داني نمودند.

 

 

 لازم به يادآوري است تيم ورزشي اعزامي از باشگاه آرمان به ششمين دوره مسابقات رزمي چيوان- آسيايي، با كسب سه مدال طلا و چهار مدال نقره و يك مدال برنز در مجموع با كسب هشت مدال،از نظر تيمي توانست مقام اول اين دوره از مسابقات را از آن خود كند كه بسيار جاي شادماني و افتخار براي مردم مازندران، بابل و روستايمان ايمن آبادوكروكلا مي باشد.

 
 

اطلاعات كاملتر طي گفتگويي كه با سيد تقي هاشمي كرويي مسئول باشگاه فرهنگي ورزشي آرمان انجام شده است، پس از تنظيم و  ويرايش به آگاهي شما خواهد رسيد.

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20