*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

هادي نوراله زاده ايمني

  ليسانس مديريت بازرگاني از دانشگاه غير انتفاعي راه دانش بابل(1390)

 

 

هادي نوراله زاده ايمني فرزند قاسم متولد بيست و دوم ديماه 1362 از روستاي كروكلاي بابل

 
 
 

هادي نوراله زاده دوره پنجساله ابتدايي را در دبستان امام محمد تقي روستاي ايمن آباد به پايان مي برد و در سال 1374 وارد مدرسه راهنمايي شهيد محمدعلي فياض بخش روستايش مي شود.

 

 ايشان در سال 1377 به دبيرستان عباسعلي آباديان مي رود و براي  سال دوم دبيرستان رشته تجربي را بر مي گزيند و در دبيرستان علي ابن موسي الرضا(ع) ثبت نام مي كند.

 

 او ديپلم تجربي را در سال 1381 دريافت مي كند و سپس به خدمت مقدس سربازي اعزام مي شود.

 
 

ايشان پس از پايان خدمت سربازي به شغل آزاد و همچنين انجام كار كشاورزي نزد پدرش روي مي آورد و سپس در سال 1386 در دانشگاه غير انتفاعي راه دانش بابل پذيرفته مي شود و  در رشته مديريت بازرگاني گواهي كارداني خود را دريافت مي كند و پس از آن، در آزمون ناپيوسته كارشناسي در همين رشته در سال 1389 پذيرفته مي شود و در سال 1391 موفق به اخذ گواهي نامه كارشناسي در اين رشته مي شود.

 
 

 هادي نوراله زاده هم اكنون مشغول به كار آزاد مي باشد و در روستا نزد پدر زندگي مي كند.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20