*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

برخورد خودرو، با پل عابر پياده روستا

چند روزي است كه مردم روستا از پل عابر پياده استفاده نمي كنند.

 

 

با توجه به انحراف يك خودروي سواري پژو405 و برخورد با گاردريل بلوار و سپس برخورد با پل عابر پياده روستا، باعث خسارت شديد خودرو و همچنين پله هاي ابتدايي پل عابر پياده در ضلع شمالي روستايمان كنار بانك سابق صادرات  مي شود.

 

با توجه به حضور پليس 110 و همچنين ناظرين اداره راه و ترابري شهرستان بابل ، و مقصر شناخته شدن راننده  خودروي سواري ، خسارت وارده يعني  هزينه تعمير  پل عابر پياده بايد از سوي ايشان پرداخت شود.

 

اما با آگاهي از مدت زمان انجام روند اداري اين كار و بحث بيمه، شايد چندين ماه به طول انجامد و طي اين مدت مردم روستا چاره اي جز عبور و مرور از جاده اصلي و بزرگراه ندارند كه بسيار خطرناك مي باشد.

 

لذا با مطرح شدن اين مسئله مهم و خطرات جاني احتمالي آن براي مردم روستا، با دهيار و رئيس شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد، قول مساعد داده شد تا در اولين فرصت نسبت به تعمير و بازسازي اوليه پل عابر پياده اقدام شود و با هماهنگي و پيگيري اين امر، از اداره راه و ترابري ، نسبت به تعمير اساسي آن اقدام شود.

 

از طرفي اين پل از استانداردهاي لازم برخوردار نمي باشد و داراي شيب تندي  در ضلع جنوبي روستاي ايمن آباد مي باشد كه خطر سقوط را براي كساني كه كمي سريعتر از پله ها پايين مي آيند به همراه خواهد داشت.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20