*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سيد زين العابدين هاشمي كرويي

 

ليسانس  ادبيات فارسي از دانشگاه  آزاد اسلامي بابل (1386)

 

 

 

سيد زين العابدين هاشمي كرويي فرزند رمضان متولد سي ام خردادماه سال 1351  از روستاي كروكلا بابل

 

 

 

ايشان دوره ابتدايي را در سال 1362 از دبستان امام محمد تقي(ع) روستا به پايان مي برد و دوره سه ساله راهنمايي را  در مدرسه شهيد محمدعلي فياض بخش به اتمام مي رساند. سپس از درس كناره مي گيرد و نزد پدر به كشاورزي و  فعاليت در شاليزار  مي پردازد.

 

 

ايشان در سال 1371 وارد سازمان ثبت احوال بابل مي شود و در حين كار  تصميم مي گيرد تا به تحصيلاتش ادامه دهد.

 

 

سيد زين العابدين هاشمي دوره دبيرستان را در  مدرسه شبانه فهيما و ايثارگران بابل پشت سر مي گذارد و در سال 1376 موفق به كسب گواهي نامه ديپلم در رشته علوم انساني مي شود.

 

 

ايشان در سال 1381 وارد دانشگاه آزاد اسلامي  بابل مي شود و گواهي نامه كارداني را در رشته ادبيات فارسي دريافت مي كند و در سال 1384 نيز در مقطع كارشناسي در همين رشته پذيرفته مي شود و در سال 1386 موفق به كسب مدك كارشناسي در رشته ادبيات فارسي مي شود.

 

 

 

سيد زين العابدين هاشمي كرويي هم اكنون به عنوان كارشناس ثبت احوال و همچنين حسابدار، در اداره ثبت احوال شهرستان بابل مشغول به خدمت مي باشد.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20