*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

منوچهر قلی نیا ایمنی

 ليسانس حسابداري از دانشگاه آزاد اسلامي كرمان(1381)

 

منوچهر قلي نيا ايمني فرزند حيدر، متولد بيست و دوم فروردين ماه سال 1358 از روستاي ايمن آباد بابل

 

 

ايشان دوره ابتدايي را در دبستان امام محمد تقي(ع) ايمن آباد به پايان مي برد و در سال 1371 راهي مدرسه راهنمايي شهيد فياض بخش روستايش مي شود.

 

 

پس از پايان دوره سه ساله راهنمايي در دبيرستان عباسعلي آباديان روستاي علي آباد در رشته علوم انساني ثبت نام مي كند و در سال 1377 گواهي نامه ديپلم خود را دريافت مي كند.

 

ايشان بلافاصله در همان سال در دانشگاه آزاد اسلامي كرمان پذيرفته مي شود و در رشته حسابداري ادامه تحصيل مي دهد و در سال 1381 از اين دانشگاه فارغ التحصيل مي ود.

 

منوچهر قلي نيا پس از اخذ گواهي كارشناسي به خدمت سربازي مي رود و در نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در شهرستان بندري بوشهر به خدمت سربازي مشغول مي شود و پس از پايان دو ساله اين دوره، راهي بازار كار مي شود.

 

ايشان ابتدا در يك موسسه خيريه به نام  امام علي (ع) تهران مشغول به كار مي شود و پس از گذشت دو سال در فروشگاه فرهنگيان تهران مشغول به فعاليت مي شود.

 

در سال 1386 در فروشگاه تهران لنت به عنوان حسابدار اين شركت، فعاليت خود را  آغاز مي كند و پس از گذشت يكسال، در بازار بزرگ تهران، بخش بازار پارچه فروشان و شال و روسریمشغول به كار مي شود و  همچنان در اين شغل به فعاليت و كارش ادامه مي دهد.

 

 

 

حيدر قلي نيا(پدر بزرگوار منوچهر قلي نيا، عضو پيشين تيم فوتبال روستا در دهه 50 )

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20