*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

داروخانه روستاي ايمن آباد دوباره فعال مي شود، اگر...

 

با توجه به وجود داروخانه در دهه شصت و هفتاد در روستاي ايمن آبادوكروكلا ، مشكلات تهيه داروها حتي داروهاي اساسي بيماران روستايمان  حل شده  و نياز به حضور مردم روستا به شهر، و يا پس از آن به زرگر محله (زرگرشهر فعلي) نبود، اما به دلايلي داروخانه تعطيل شد و اهالي روستا براي تهيه يكه قلم داروي معمولي مي بايست تا شهرستان بابل طي مسير مي كردند و نزديك به  يك ساعت وقت و شايد به اندازه پول برخي اقلام دارو ، هزينه رفت و برگشت پرداخت نمايند.

 

 

لذا  با توجه به مشكلاتي از اين دست،  در اين خصوص  با پيگيري به عمل آمده از شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد و مركز بهداشتي درماني شهداي روستاي ايمن آباد، به ويژه آقاي سيد محمد حسيني و دكتر محمد زاده ، پيگير  دريافت و اخذ مجوز،  براي راه اندازي مجدد دارخانه جهت رفاه حال بيماران و روستائيان همجوار، اقداماتي صورت گرفته است.

 

سيد امير رسولي رياست محترم شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد با بيان اين مطلب افزودند:

 

 اگر چناچه مسئولين بهداشت و درمان شهرستان بابل همكاري لازم را با ما داشته باشند، داروخانه تا پايان امسال تاسيس و مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

 

 


ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20