*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

مردان و زنان كار روستا، به روايت تصوير

 

در اين بخش تصاويري از مردان و زنان ديارمان، روستاي ايمن آباد و كروكلا را، در عرصه كار و تلاش، مرور مي كنيم. شما نيز مي توانيد تصاوير خود را از روستا، برايمان ارسال نماييد تا با نام شما در سايت ثبت شود.

 

لطفا" روي عكس زير  كليك كنيد.

 

 

 

 

 تهيه و ارسال: سيد فضل اله هاشمي كرويي

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # روزبان در تاریخ: دوشنبه 14 اسفند 1391 ، ساعت 01:12 ب ظ
سلام جناب آقای فضل الله هاشمی از زحمات شما و از سایت روستامتشکریم .
نقل قول
 
 
0 # منوچهرقلی نیاایمنی در تاریخ: دوشنبه 14 اسفند 1391 ، ساعت 05:12 ب ظ
امیدوارم همه زحمتکشان در سایه خداوند صحیح وسلامت باشند.دست هیچکسی جلوی نامردی دراز نشه و آبروی همه حفط باشه و همه همیشه شاد و سرزنده باشند. خندیدن حق مسلم ماست.
نقل قول
 
 
0 # محسن هاشمی در تاریخ: جمعه 18 اسفند 1391 ، ساعت 08:12 ق ظ
با سلام لود شدن صفحات خیلی طول می کشد. در خصوص بهداشت و بیماری دیابت مطلب نگذاشته اید.

مديريت سايت:
با سلام و سپاس از توجه شما. از دوستان و كاربران ديگر نيز جوياي اين مسئله شديم كه با اين مشكل مواجه نبودند جز اينكه به اينترنت پرسرعت متصل نباشند كه با توجه به شرايط فعلي مخابرات،سرعت بسيار پايين است.سعي مي شود در سايت عكسها با كيلوبايت كمتري ذخيره شود تا آپلود بهتر انجام شود اما تا حدي كه كاربران شاهد تصاويري با كيفيت پايين نشوند. استفاده از مرورگر فايرفاكس كه در سمت چپ سايت با عنوان نرم افزارهاي پيشنهادي تعبيه شده است بسيار به سرعت بهتر اينترنت سيستم شما و آپلود شدن عكسها كمك مي كند.درمورد مقالات هم اقدام خواهد شد.
نقل قول
 
 
0 # م-قاسمی در تاریخ: جمعه 18 اسفند 1391 ، ساعت 10:12 ب ظ
سلام. خیلی خیلی عالی بود. لطفا" ادامه داشته باشه و برنامه ای بگذارید که حد اقل هفته ای یک بار گزارش تصویری داشته باشیم.با تشکر فراوان از آقا فضل اله گل.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20