*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

كسب عنوان قهرماني و نايب قهرماني آسيا براي دو ايمن آبادي

در ششمين دوره مسابقات آزاد قهرماني آسيا در رشته كونگ فو توآ  به سبك كي وان،كه در تهران برگزار شد دو تن از ورزشكاران روستايمان آقايان محمد ابراهيمي و سيد اميرحسين ارشادي، به ترتيب به مقام قهرماني و نايب قهرماني دست يافتند.

 

 

 سمت چپ محمد ابراهيمي قهرمان آسيا

 

 

سيد اميرحسين ارشادي

 

اين دوره از مسابقات كه در سالن ورزشي پيمان تهران با حضور ورزشكاراني از كشورهاي مختلف آسيايي برگزار شد، آقاي محمد ابراهيمي ( فرزند رضا نوه خليل ابراهيمي) 9 ساله قهرمان اين دوره از مسابقات آسيايي شد و همچنين سيد امير حسين ارشادي (فرزند مرتضي نوه مرحوم سيد رضا ارشادي) 14 ساله به عنوان نائب قهرماني آسيا در رشته ورزشي كونگ فو توآ به سبك كي وان دست يافت.

 

 

 

 قسمت پايين نفر سمت راست، محمد  و  قسمت بالا نفر سمت راست، سيد امير حسين

 

 

اين موفقيت ارزشمند را از سوي مردم روستا به اين عزيزان و خانواده شان و همچنين سيد تقي هاشمي مربي پرتلاش اين عزيزان در باشگاه ورزشي آرمان تبريك و شاد باش مي گوئيم.

 

 

سيد تقي هاشمي و شاگردانش، در محل برگزاري مسابقات آسيايي

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # منوچهرقلی نیاایمنی در تاریخ: یکشنبه 13 اسفند 1391 ، ساعت 03:12 ب ظ
با تبریک و انشاا....قهرمان ی جهان والمپیک برای این دوعزیز
نقل قول
 
 
0 # م-قاسمی در تاریخ: یکشنبه 13 اسفند 1391 ، ساعت 11:12 ب ظ
با سلام.نایب قهرمانی این دو عزیز همه اهالی رو خوشحال و سرافراز کرد. به امید قهرمانی.ازجناب آقای سید تقی هاشمی مربی ارزشمند روستا نیز تشکر می کنیم و خدا قوت میگوییم.
نقل قول
 
 
0 # افشين لاسمي در تاریخ: چهارشنبه 16 اسفند 1391 ، ساعت 10:12 ق ظ
باسلام وارادت خدمت جناب اقاي هاشمي و خانواده محترمشان وعرض تبريك خدمت مدال آوران واعضاي باشگاه آرمان. با آرزوي سربلندي و راهيابي و فتح قله هاي افتخاردر مسابقات المپيك در آينده نزديك . خداقوت
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20