*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

كسب عنوان نايب قهرماني آسيا براي نونهال و جوان ايمن آبادي

در مسابقات قهرماني آسيا در رشته كيك بوكسينگ  كه در روز پنجشنبه، دهم اسفندماه سال جاري در تهران برگزار شد،  سيد دانيال حسيني ايمني (فرزند رمضان) و همچنين سيدرضا حسيني ايمني (فرزند يوسف) به عنوان نايب قهرماني اين دوره از مسابقات دست يافتند.

 

نفر سمت چپ، سيد رضا حسيني ايمني

 

 

سيد دانيال حسيني ايمني

 

 

در هشتمين دوره مسابقات آسيايي  كينگ بوكسينگ كه به ميزباني تهران برگزار شد از روستايمان دو نماينده حضور داشتند، سيد دانيال حسيني ايمني در رده سني نونهالان و سيد رضا حسيني ايمني در رده سني جوانان.

 

 

سيد دانيال حسيني با توجه به قرعه كشي  مسابقات با حريفاني از كشورهاي خارجي برخورد نكرد و با برگزاري دو مسابقه و برنده شدن در هر دو مسابقه، به ديدار پاياني راه يافت و در مسابقه فينال با پذيرفتن شكست از هم وطن آذربايجان شرقي اش به مقام نايب قهرماني دست يافت و مدال نقره را بر گردن آويخت.

دانيال به قهرماني جهان بسيار اميد بسته است و آنگونه كه مربي اش آقاي شعبانپور عنوان كرده است استعداد فراواني را از دانيال مشاهده كرده  كه با همت خود و خانواده اش مي تواند به قهرماني جهان دست يابد.

 

 

در ديگر رده سني اين دوره از مسابقات يعني جوانان، جوان غيور و با استعداد روستايمان  سيد رضا حسيني به روي رينگ هشتمين دوره مسابقات آسيايي كيك بوكسينگ مي رود و با برنده شدن در سه مسابقه برگزار شده به مسابقه فينال مي رسد.

 
 

سيد رضا  عنوان قهرماني را  از آن خود مي داند چرا كه پس از  مسابقه سوم در كمتر از چهار دقيقه نامش  براي برگزاري مسابقه فينال اعلام مي شود  كه اعتراض مربي ، سودي نمي بخشد و همچنان نفس زنان و با تحليل انرژي از مسابقه قبلي، به روي رينگ مي رود. سيد رضا راند اول را از آن خود مي كند، اما در راندهاي دوم و سوم با توجه به شرايط پيش آمده مغلوب حريف مي شود و عنوان قهرماني را از دست مي دهد و مدال نقره را بر گردن مي آويزد.

 

 

سيد رضا حسيني كه عنوان نايب قهرماني آسيا را از آن خود كرده است  بسيار از مربي و پدرش قدرداني مي كند و تلاش و پشتكار خود را  از عوامل موفقيتش مي داند.

 

او كه سال سوم حسابداري است عنوان مي كند اگر  ادامه اين  ورزش به موفقيتش در تحصيل لطمه اي نزند قطعا" بصورت حرفه اي آنرا ادامه خواهد داد.

 

  اين موفقيت ارزشمند را از سوي مردم روستا به اين عزيزان و خانواده شان و همچنين به مربيان پرتلاش، تبريك و شاد باش مي گوئيم.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # م.ا در تاریخ: یکشنبه 13 اسفند 1391 ، ساعت 08:12 ق ظ
دانیال ورضا جون تبریک وآرزوی موفقیت برای شمادارم.انشا... شاهد کسب مقامهای بالاتر شماباشیم.
نقل قول
 
 
0 # منوچهرقلی نیاایمنی در تاریخ: یکشنبه 13 اسفند 1391 ، ساعت 02:12 ب ظ
با تبریک و موفقیتهای بیشتر برای این دوعزیزو انشاا...قهرمانی جهان و المپیک
نقل قول
 
 
0 # م-قاسمی در تاریخ: یکشنبه 13 اسفند 1391 ، ساعت 11:12 ب ظ
مقام نایب قهرمانی آسیا که همچون قهرمانی به دل ما چسبید رو به این دو عزیز و خانواده محترمشان تبریک میگویم.انشااله با همت و پشتکاروتلاش و همراهی خانواده و تشویق اهالی به موفقیت های جهانی دست یابید.به امید آنروز.برقرار باشید.
نقل قول
 
 
0 # M.H.Lasemi در تاریخ: چهارشنبه 16 اسفند 1391 ، ساعت 12:12 ب ظ
دانیال جان رضا جان تبریک میگم بهتون .منتظر مدال جهانیتون هستیم
نقل قول
 
 
0 # هم باشگاهی تون در تاریخ: پنج شنبه 24 اسفند 1391 ، ساعت 09:12 ب ظ
:roll: دوستان عزیز من به شما یه تبریک مخصوص میگم و تلاش های شما برای این مسابقه را دیدم و امیدوارم در مسابقات دیگر، مقام بالاتر را بدست بیاورید.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20