*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

پيگيري نهادهاي اجرايي روستايمان براي تاسيس كلانتري در روستا

 

با توجه به سرقتهاي يك ماهه  اخير  كه نگراني هاي زيادي را براي مردم روستاي ايمن آباد به همراه داشت و  امنيت شبانه را از مردم ربود، نهادهاي اجرايي روستا از جمله دهياري،شوراي اسلامي و پايگاه مقاومت بسيج ايمن آبادوكروكلا بر آن شدند، تا رايزني هايي را براي مستقر شدن  كلانتري در روستايمان انجام دهند.

 

سيد امير رسولي رياست شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد با بيان اين مطلب افزودند:

 

از آنجايي كه كلانتري زرگرشهر به دليل نداشتن زمين خالي براي احداث، و همچنين نبود ساختمان اجاره اي براي استقرار ، در شهر اميركلا قرار دارد، لذا نهادهاي اجرايي روستايمان با همكاري فرمانداري و نيروي انتظامي بابل  و همچنين  بخشداري  و رئيس شوراي بخش لاله آباد، در حال انجام رايزني هايي هستند تا با برگزاري جلساتي با حضور مسئولين نهادهاي ياد شده  سهميه كلانتري شهر زرگرشهر را، با در اختيار قراردادن ساختماني از سوي مردم روستاي ايمن آباد به روستايمان انتقال يابد.

 

اطلاعات كاملتر از روند نتايج جلسات در اولين فرصت  به آگاهي شما مردم روستاخواهد رسيد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20