*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

ترميم شكستگي هاي آسفالت روستاي ايمن آباد در آستانه سال نو

سيد طاهر حسيني ايمني دهيار روستاي ايمن آباد با اشاره به وجود شكستگي هاي  متعدد در سطح كوچه ها و خيابانهاي اصلي روستا، عنوان نمودند: كار ترميم و  آسفالت در خيابانهاي اصلي  روستاي ايمن آباد بنا بر مصوبه شوراي اسلامي با هزينه دهياري  انجام خواهد شد.

 

 

ايشان با بيان اين مطلب افزودند:

 

با توجه به نزديك شدن به سال نو ، و حضور  افراد بومي از مناطق مختلف كشور به روستا و حضور مهمانان و مسافرين نوروزي، اين طرح  بصورت ضربتي از امروز چهارشنبه نهم اسفندماه  آغاز شده و در كمترين زمان ممكن به اتمام خواهد رسيد.

دهيار و رئيس شوراي اسلامي روستا از  مردم عزيز روستايمان بويژه  از رانندگان محترم درخواست نمودند در هنگام ترميم آسفات جهت عبور و مرور از خيابانهاي فرعي استفاده نمايند.

 

سيد طاهر حسيني ايمني دهيار روستاي ايمن آباد در قبال سوال سايت روستا مبني بر ورودي نامناسب روستاي ايمن آباد و شكستگي ها و چاله هاي عميقي كه شرايط نامطلوبي را به ويژه در روزهاي باراني و پس از آن، براي روستائيان و همچنين خودروها ايجاد نموده است عنوان نمودند:

 

با توجه به پيگيري هاي انجام شده از اداره راه و ترابري شهرستان بابل مبني بر احداث دوربرگردان ، و قول مساعد عزيزان براي اجرايي شدن آن در سال آينده و اختصاص بودجه به اين امر فعلا" از آسفالت نمودن اين قسمت كه هزينه زيادي را در بر خواهد داشت معذور يم. اما شن ريزي و تسطيح نمودن ورودي روستا انجام خواهد شد.

ايشان اضافه نمودن در صورت ايجاد دوربرگردان، بخش لاين عبور عابران روستا نيز، در  كنار گذر  جاده اصلي، به نحو مطلوبي طراحي و احداث خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # پایین محلی در تاریخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391 ، ساعت 12:12 ق ظ
ضمن سلام و قدردانی از زحمات جناب آقای حسینی،دهیار محترم،لازم به یاد آوری است،طبق قوانین جاده ای کشور؛حداقل فاصله بین دو دوربرگردان در جاده های کشور پنج کیلوکتر است و با توجه به وجود دوربرگردان استاندارد در روستای متکه؛احداث دوربرگردان در روستایمان غیر عملی خواهد بود و قول مساعد اداره راه بابل نیز قول محال است.از جنابعالی تقاضا داریم از اختیارات اجرایی خود استفاده نموده و حد اقل اجازه ندهید دوربرگردان فعلی را ببندند.براساس شنیده های اهالی؛اداره راه بابل در نظر دارد دوربرگردان روستای ایمن آباد را ببندد؛که اگر خدای نکرده چنین شود،علاوه بر اینکه مشکلات فراوانی خصوصا" در ایام کشاورزی برای اهالی ایجاد خواهد شد،روستای ما عملا" دو پاره می شود که برای انسجام و اتحاد روستایمان بسیار خسارت بار خواهد بود.پس از جانبعالی و سایر عزیزان و دست اندرکاران عاجزانه تقاضا داریم پیگیر این امر مهم باشید و نگذارید ایمن آباد عزیز دو تکه شود. برقرار باشید.
نقل قول
 
 
0 # سید طاهر حسینی در تاریخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391 ، ساعت 09:12 ب ظ
با تشکر از مدیریت سایت بابت درج این خبر.
بنده هم به نوبه خودم میخوام از مردم عزیزمون درخواست کنم تا پایان این کار با ما همکاری داشته باشن.با تشکر
نقل قول
 
 
0 # سیدطاهر حسینی در تاریخ: شنبه 12 اسفند 1391 ، ساعت 11:12 ق ظ
با سلام خدمت اهالی محترم روستای ایمن آباد.
باید به اطلاع همه عزیزان برسانم که قسمت اول ترمیم شکستگی های خیابان اصلی روستا، مابین ورودی روستا تا مسجد صاحب الزمان دیروز(جمعه) به پایان رسیده و به امید خدا این قسمت خیابان از امروز بعد از ظهر باز گشایی خواهد شد. ولی به خاطر بی دقتي تعداد معدودی از اهالی و عبور و مرور در این محدوده، طی شب گذشته با وجود بسته بودن خیابان، کمی مارو دچار مشکل کرد.
امیدواریم در ادامه کار که فردا انجام خواهد شد اهالی عزیز نهایت همکاری را داشته باشند تا شاهد همچین مشکلاتی نباشیم.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20