*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سيد احسان هاشمي كرويي

 

 ليسانس مهندسي صنايع غذايي از دانشگاه غيرانتفاعي شمال آمل(1384)

 

 

سيد احسان هاشمي كرويي فرزند  اسماعيل متولد اول فروردين ماه سال 1360 از شهرستان بابل

 

 ايشان دوره ابتدايي را در دبستان شهيد باهنر بابل  پشت سر مي گذارد و براي گذراندن دوره سه ساله راهنمايي به مدرسه  علامه بابل مي رود.

 

ايشان در سال 1374 براي  اخذ گواهي ديپلم  به دبيرستان امير كبير بابل مي رود و ديپلم خود را در رشته رياضي از اين دبيرستان اخذ مي كند.

 

سيد احسان هاشمي در سال 1380 در دانشگاه غير انتفاعي شمال آمل در رشته مهندسي صنايع غذايي ادامه تحصيل مي دهد و در سال 1384 از اين دانشگاه فارغ التحصيل مي شود و موفق به اخذ گواهي نامه كارشناسي.

 

ايشان در همين سال مدتي را در شركت دلوسه آمل به عنوان مسئول كنترل كيفيت مشغول فعاليت مي شود و سپس در شركت نوشابه سولار آمل نيز در همين بخش به فعاليت خود ادامه مي دهد.

 

 مهندس سيد احسان هاشمي در سال 1386 به بابل مي آيد و در شركت كيك و كلوچه وديعيان بابل كه وابسته به شيريني سراي بابل مي باشد به عنوان مسئول كنترل و كيفيت اين شركت مشغول كار و فعاليت مي گردد و همچنان به اين امر اشتغال دارد.

 

 

 

 

سید اسماعیل هاشمی کرویی پدر بزرگوار مهندس احسان هاشمي

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # علی عاشوری نیا در تاریخ: دوشنبه 26 تیر 1402 ، ساعت 11:04 ب ظ
سلام جناب مهندس هاشمی اگر امکان داره با شماره
۰۹۱۱۳۴۰۳۶۷۳ تماس بگیرید کار مهم دارم
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20