*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

منوچهر علي طالب بابلي

 

 ليسانس مهندسی برق-الکترونیک از دانشگاه شهید بهشتی تهران(1376)

 

منوچهر علي طالب بابلي  فرزند حسين(اصغر ) متولد سوم خرداد ماه  1348 از ايمن آباد بابل

 

 

ايشان دوره ابتدايي را تا سال چهارم ابتدايي در دبستان دولتي  امين آباد پشت سر مي گذارد و در سال 1359  با توجه به شرايط شغلي پدر به تهران مي رود و سال پنجم ابتدايي را در مدرسه جامی نظام آباد تهران سپري مي كند.

 

 

منوچهر علي طالب براي گذراندن دوره سه ساله راهنمايي به  مدرسه  15خرداد، واقع در چهار راه آرامگاه در منطقه شهر ری  تهران مي رود و با پشت سر گذاشتن اين دوره در سال 1364 براي اخذ گواهي ديپلم  رشته رياضي، در دبيرستان شهید مدرس واقع در چهاراه آرامگاه در منطقه شهر ری اقدام به ثبت نام مي كند.

 

 

با توجه به تغيير شرايط شغلي پدر بزرگوارش  از تهران به بابل مي آيند و در روستاي ايمن آباد ساكن مي شوند ايشان براي ادامه تحصيل در سال دوم دبيرستان رشته رياضي را برمي گزيند و در دبيرستان شهید چمران بابل مشغول تحصيل مي شود. سال سوم دبيرستان به مدرسه شهيد بهشتي و مجتمع رزمندگان بابل مي رود و ديپلم خود را دريافت مي كند.

 

 

در طي دوره دبيرستان با توجه به شرايط كشور  و جنگ عراق عليه ايران، آقاي علي طالب نيز ،مدت زمان شش ماهي را در جبهه ها براي دفاع از كشور سپري مي كند.

 

 

پس از اتمام جنگ تحميلي، ايشان به مركز تربيت معلم شهيد رجايي بابل مي رود و در آزمون ورودي پذيرفته مي شود و پس از اخذ گواهي كارداني در اين مركز، در سال 1369 به استخدام آموزش و پرورش در مي آيد.

 

 

 منوچهر علي طالب بابلي در سال 1369 در آزمون سراسري دانشگاهها پذيرفته مي شود و در رشته مهندسي برق- الكترونيك در دانشگاه شهيد بهشتي تهران مشغول ادامه تحصيل مي شود.

 

ايشان پس از دو ترم مرخصي، سال بعد در همين رشته ادامه تحصيل مي دهد و حين تحصيل به تدريس نيز مي پردازد و به عنوان معلم قرآن، ديني و عربي در مدارس راهنمايي به فعاليت خود ادامه مي دهد.

 

 

منوچهر علي طالب بابلي، در نهم ارديبهشت سال 1376، موفق به اخذ گواهي كارشناسي در  اين رشته مي شود و  از آنزمان تا به امروز  همچنان به تدريس در مدارس راهنمايي شهرستان بابل مي پردازد.

 

 

لازم به توضيح اينكه ايشان فعاليتهاي گسترده اي را در راستاي آموزش مسائل ديني و آشنايي فرزندان روستا با آموزه هاي دين مبين اسلام  داشته و دارد. ايشان در حال حاضر به عنوان مسئول طرح صالحين در روستاي ايمن آبادوكروكلا  مشتاقانه  در حال فعاليت مي باشد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20