*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

وام خشكسالي ده سال پيش كشاورزان روستايمان، بلاعوض نبود!!

 

قابل توجه كشاورزاني كه در سال 1380 وام خشكسالي دريافت كرده بودند.

 

آن دسته از كشاورزان روستايمان كه در سال 1380 وام خشكسالي از بانك كشاورزي دريافت كرده بودند نه تنها اين وام بلاعوض نبوده بلكه بايد سود اين يازده ساله را نيز پرداخت نمايند.

سيد امير رسولي رياست محترم شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد با بيان اين مطلب افزودند:

 

با توجه به خشكسالي كه در سال 1380 در منطقه رخ داد و  مردم روستاي ايمن آبادوكروكلا نيز از اين رخداد طبيعي ، خسارت فراواني ديده بودند، دولت براي جبران خسارت ، مبالغي را به عنوان وام  از طريق بانك كشاورزي شهرستان بابل، در اختيار كشاورزان روستايمان قرار داد.

 

آن زمان همه مردم تصور مي كردند كه اين  وام  بلاعوض مي باشد،  در صورتيكه بانك كشاورزي ابلاغيه اي را به كشاورزان روستايمان داده است كه نه تنها وام بلاعوض نبوده بلكه سودي هم براي آن مشخص شده است كه پس از يازده سال  مبلغ  دريافتي مثلا" 500 هزار تومان طي اين مدت يازده سال بايستي حدود دوميليون تومان از سوي كشاورزان به بانك مربوطه باز پرداخت شود.

 

سيد امير رسولي با مراجعه به بانك كشاورزي استان مازندران در شهرستان ساري و ملاقات حضوري با علي اصغر محمدي رياست امور شعب بانک کشاورزی استان مازندران  جوياي چند و چون ماجرا مي شود.

 

بر اساس گفته هاي رئيس محترم شوراي اسلامي روستاي ايمن آباد قرار شده است جلسه اي در روستا با حضور آقاي محمدي  و  همچنين مردم  روستايمان  برگزار شود تا قضيه بازپرداخت  وام خشكسالي سال 1380 روشن شود.

 

 

آن دسته از كشاورزان عزيزي كه در سال 1380 وام خشكسالي دريافت نموده اند با رياست شوراي اسلامي روستا يعني سيد امير رسولي هماهنگي نمايند تا در جريان ادامه روند كار قرار گيرند.

 

 شماره تلفن تماس با سيد امير رسولي:   09117795852

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20