*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

جانباز و آزاده سرفراز سيد جعفر هاشمي كرويي

 

 

سيد جعفر هاشمي كرويي فرزند نعمت اله متولد اول فروردين ماه سال 1347 از روستاي كروكلاي بابل

 

 

ايشان دوره ابتدايي را در دبستان امام محمد تقي (ع) روستايش در سال 1359پشت سر مي گذارد و دوره راهنمايي را نيز در مدرسه روستايش شهيد محمدعلي فياض بخش سپري مي كند.

 

سيد جعفر هاشمي در سال 1362 به دبيرستان آباديان در روستاي علي آباد مي رود و در شته علوم انساني به ادامه تحصيل مي پردازد و در سال 1366 گواهي نامه ديپلم خود را دريافت مي كند.

 

ايشان براي انجام خدمت سربازي پس از دوره آموزشي به جبهه ها اعزام مي شود و در منطقه جنگي مهران در ارتفاعات كله قندي در حاشيه دره كُنجانچَم  به دست سربازان عراقي در 1367/3/29 به اسارت در مي آيد.

 

سيد جعفر هاشمي مدت 9 ماه را در اسارت دشمن به سر مي برد و در تاريخ 1367/12/29 به خاك پاك ميهن و آغوش خانواده باز مي گردد.

 

 

ايشان پس از بازگشت به استخدام آموزش و پرورش در مي آيد و در ادامه براي اخذ گواهي كارشناسي رشته ادبيات فارسي  در آزمون وروردي دانشگاه آزاد اسلامي بابل پذيرفته مي شود و در سال 1385 گواهي نامه خود را دريافت مي كند.

 

سيد جعفر هاشمي كرويي در حال حاضر در آموزش و پرورش به عنوان معلم مشغول خدمت مي باشد.

 

 

جانبازان شهيدان زنده اند

 به يادشان باشيم و احترامشان كنيم

 آرامش ديروز و امروز ما، حاصل جانبازي همين جانبازان است.

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20