*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

بهزاد کیانی ایمنی


 

دانشجوی فوق لیسانس مدیریت بازرگانی در دانشگاه آزاد اسلامی بابل

 

 

 بهزاد کیانی ایمنی فرزند اکبر متولد 1357 از روستای ایمن آباد بابل

 

ايشان دوره دبستان را در مدرسه ابتدايي امام محمد تقي(ع) روستايش در سال 1369به پايان مي برد و با گذراندن دوره راهنمایی در مدرسه زادگاهش شهید فیاض ایمن آباد در سال 1372 به دبیرستان شهید بهشتی بابل می رود و در رشته علوم انسانی ثبت نام می کند.

 

 

بهزاد کیانی پس از گذراندن دوره پیش دانشگاهی در دبیرستان امام حسین(ع) بابل  در سال 1378 در آزمون دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه پذیرفته می شود و در سال 1382 از این دانشگاه در رشته حسابداری فارغ التحصیل می شود.

 

 

 ایشان پس از فارغ التحصیلی در سال 1387 در اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) بابل مشغول به کار می شود و در سال 1391 برای ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس در آزمون ورودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در رشته مدیریت بازرگانی پذیرفته می شود و در حال حاضر مشغول به تحصیل می باشد.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20