*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

نوروزخواني در روستاي ايمن آباد و كروكلا

نوروزخوانان در روستاي ايمن آباد و كروكلا، آمدن بهار و سال نو را به مردم روستايمان نويد مي دهند.

 

 

بر اساس هماهنگي هاي انجام شده، هفته آخر اسفندماه نوروزخوانان برجسته مازندران در روستاي ايمن آبادوكروكلا به نوروزخواني خواهند پرداخت.

مراسم نوروز خواني كه قدمتي ديرينه در مازندران دارد و هرساله در بسياري از روستاهاي مازندران برگزار مي شود، امسال مردم روستايمان  نويد آمدن بهار را در صداي رساي نوروز خوانان خواهند شنيد.

اطلاعات بيشتر و دقيقتر در روزهاي آينده به اطلاع شما خواهد رسيد.

 

 

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # رحمان در تاریخ: دوشنبه 07 اسفند 1391 ، ساعت 02:12 ق ظ
با تشکر فراوان از عزيزان بابت این کار، ما بی صبرانه منتظر نوروز خوانی هستیم چون هنوز از نزدیک نوروز خوانی را ندیدم. لطفا ساعت و روز ان را مشخص بفرمائید.
نقل قول
 
 
0 # سید طاهر و نیکو حسینی در تاریخ: پنج شنبه 10 اسفند 1391 ، ساعت 09:12 ب ظ
با کمال تشکر از همه عزیزان به خاطر این کار خوب و قشنگ. به نظرم این کار خیلی قشنگتر و شادی بخش تر میشه،اگر و تنها اگر همه مسئولین روستا و مردم عزیزمون از این برنامه حمایت کنن.همه ما بی صبرانه منتظر این رسم دیرینه هستیم.
نقل قول
 
 
0 # پایین محلی در تاریخ: شنبه 12 اسفند 1391 ، ساعت 02:12 ب ظ
با سلام.لطفا"در صورت امکان از طریق نصب پلاکارد و بنر برای همه اهالی روستا اطلاع رسانی شود؛ تا همه بتوانند در این جشن سنتی و دیرینه روستایی شرکت کنند.منتظر آن روز فرخنده می مانیم.برقرار باشید.
نقل قول
 
 
0 # سکینه بزرگی در تاریخ: شنبه 19 اسفند 1391 ، ساعت 02:12 ب ظ
سلام خسته نباشید هم محله اي های خوبم.شما روبخدا خوب اطلاع رسانی بشه تابتونید ازاین فرصت خوب و یادگار قدیم استفاده نمائیم .
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20