*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سيده مريم حسيني ايمني

ليسانس مديريت بازرگاني از دانشگاه پيام نور بابل(1384)

 

سيده مريم حسيني ايمني فرزند امان اله متولد سال 1361 از روستاي ايمن آباد بابل

 

ايشان دوره پنج ساله ابتدايي را در  دبستان امام محمد تقي(ع) روستايش در سال 1373 به پايان مي برد و در سال 1376 با پشت سر گذاشتن دوره سه ساله راهنمايي در مدرسه شهيد فياض بخش زادگاهش وارد دوره دبيرستان مي شود.

 

ايشان در دوره دبيرستان،  رشته علوم رياضي  را برمي گزيند و در مدرسه غير انتفاعي ملاصدراي بابل به ادامه تحصيل مي پردازد و در سال 1380 ديپلم خود را در اين رشته دريافت مي كند.

 

سيده مريم  حسيني ايمني در همان سال در آزمون سراسري دانشگاهها شركت مي كند و در رشته مديريت بازرگاني دانشگاه پيام نور بابل پذيرفته مي شود.

 

ايشان پس از پايان يافتن دوره تحصيلي دانشگاهي در سال 1384 در آزمون استخدامي بانك كشاورزي شركت مي كند و  به عنوان كارمند اين بانك در شهرستان آمل مشغول كار و فعاليت مي شود.

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20