*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سيده شهربانو هاشمي كرويي

 

ليسانس پرستاري از دانشگاه آزاد اسلامي بابل(1379)

 

سيده شهربانو هاشمي كرويي فرزند محمدعلي متولد سال 1354 از روستاي كروكلاي بابل

 

ايشان دوره ابتدايي را در  دبستان امام خميني بالاكروكلا(دهياري فعلي) پشت سر مي گذارد و در سال 1366 وارد مدرسه راهنمايي در روستاي متكه مي شود.

 

ايشان در دوره دبيرستان رشته علوم تجربي را بر مي گزيند و در سال 1373 ديپلم خود را در اين رشته دريافت مي كند.

سيده شهربانو هاشمي در سال 1375 در آزمون رشته پرستاري در دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان بابل پذيرفته مي شود و در سال 1379 از اين دانشگاه فارغ التحصيل مي شود.

 

ايشان براي گذراندن طرح خود به همراه همسرش علي ايماني  كه او  نيز براي گذراندن طرح خدمت مناطق محروم از سوي آموزش و پرورش  ياسوج تعيين مي گردد، عازم اين شهر مي شود.

 

با گذشت يكسال و نيم از طرح پرستاري خود با پايان يافتن طرح همسرش، به بابل باز مي گردد و ادامه ي مدت زمان طرح را ، در بيمارستان شهيد بهشتي اين شهر به پايان مي برد.

 

خانم سيده شهربانو  هاشمي كرويي در سال 1383 در مركز نگهداري سالمندان باب الحوايج شهرستان بابل به عنوان پرستار مشغول به كار مي شود و با افتتاح بيمارستان روحاني بابل در سال 1388 به اين بيمارستان منتقل مي شود.

 

ايشان همچنان در اين بيمارستان و مركز آموزشي و درماني آيت اله روحاني بابل  به عنوان پرستار مشغول ارايه خدمات بهداشتي درماني است.

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20