*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

روح اله ايماني ايمني

 

 ليسانس فيزيك كاربردي از دانشگاه مازندران(1382)

 
 

روح اله ايماني ايمني فرزند قربانعلي متولد پنجم مرداد ماه سال 1359 از روستاي ايمن آباد بابل

 

 

ايشان در سال 1366 وارد مدرسه ابتدايي امام محمد تقي(ع) روستايش مي شود و در سال 1371 در مدرسه راهنمايي شهيد فياض بخش ايمن آباد به ادامه تحصيل مي پردازد.

 

روح اله ايماني با توجه به معدل بالايش در دوره راهنمايي، مجوز شركت در آزمون مدارس نمونه دولتي بابل را به دست مي آورد و در سال 1373 با قبولي در اين آزمون، وارد دبيرستان نمونه دولتي مرحوم فيروزجائيان بندپي شرقي بابل مي شود.

 

ايشان با گذراندن دوره چهارساله دبيرستان در رشته رياضي در سال 1378 در كنكور سراسري دانشگاهها شركت نموده و در دانشگاه علوم پايه مازندران واقع در شهرستان بابلسر در رشته فيزيك كاربردي پذيرفته مي شود .

 

او با معدل حدود 14 از دانشگاه مازندران در سال 1382 فارغ التحصيل مي شود.

 

با توجه به معظل بيكاري در رشته هاي مختلف علوم پايه  از جمله فيزيك كاربردي، مجبور مي شود دوره هاي كامپيوتري را چه نرم افزار و چه سخت افزار در ديارش  طي كند و با تاسيس يك شركت كامپيوتري به نام كيميا در شهرستان بابل براي كسب درآمد و اشتغال به كار اقدام نمايد.

 

روح اله ايماني از سال 1384 تا به اين لحظه، در حال ارائه خدمات مختلف كمپيوتري در عرصه هاي مختلف در شركت كامپيوتري كيميا مي باشد.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20