*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سيده زهرا هاشمي كرويي

 

 

 دانشجوي فوق ليسانس  بيو تكنولوژي ميكروبي، از دانشگاه الزهراء(س) تهران(1391)

 


سيده زهرا هاشمي كرويي فرزند علي ميرزا متولد هفتم فروردين 1368 از روستاي ايمن آباد بابل

 

ايشان دوره دبستان را در مدرسه ابتدايي امام محمد تقي(ع) روستايش به پايان مي برد كه به عنوان دانش آموزان نخبه و نمونه موفقيت هايي را نيز به دست مي آورد.

 

خانم سيده زهرا هاشمي در سال چهارم ابتدايي يعني در سال 1375 با شركت در مسابقات علمي شهرستان بابل حايز رتبه برتر مي شود و به عنوان نفر اول اين دوره از مسابقات علمي، شناخته مي شود.

 

ايشان در سال 1376 نيز در پايه پنجم ابتدايي به عنوان نفر برتر و كسب رتبه سوم اين دوره از مسابقات علمي در سطح شهرستان بابل معرفي مي شود.

 

 خانم هاشمي در سال 1379 دوره سه ساله راهنمايي از در مدرسه راهنمايي شهيد فياض بخش روستايش ايمن آباد پشت سر مي گذارد.

 

او به خاطر نمرات بسيار بالايش مجوز حضور در آزمون ورودي مدارس نمونه دولتي استان را از آن خود مي كند و با قبولي در آزمون، در دبيرستان نمونه دولتي شهيد لائيني شهرستان نكا به ادامه تحصيل در رشته علوم تجربي مي پردازد.

 

ايشان پس از گذراندن دوره چهار ساله دبيرستان در سال 1386 در آزمون سراسري ورود به دانشگاه هاي كشور شركت نموده و با رتبه 1400 منطقه سوم كشوري در رشته زيست شناسي سلولي ملكولي گرايش ميكروبيولوژي دانشگاه الزهراء (س) تهران پذيرفته مي شود.

 

خانم سيده زهرا هاشمي كرويي در سال 1391 در آزمون ورودي مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه الزهرا(س) در رشته بيو تكنولوژي ميكروبي پذيرفته مي شود.

 

لازم به يادآوري است ايشان در همين سال در رشته قارچ شناسي پزشكي دانشگاه مازندران نيز پذيرفته مي شود كه انصراف مي دهد و در دانشگاه الزهراي تهران در مقطع كارشناسي ارشد، رشته بيوتكنولوژي ميكروبي در حال تحصيل مي باشد.

 

 

 

سيده زهرا هاشمي و بستگانش كنار قبر حاج سيد مسيح، جد بزرگوارشان

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20