*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

احسـان امينـي

 

ليسانس مهندسي صنايع غذايي از دانشگاه  علوم كشاورزي و منابع طبيعي مازندران(1391)

دانشجوي فوق ليسانس مهندسي تكنولوژي صنايع غذايي  در دانشگاه فردوسي مشهد(1392)

 

 

احسان اميني  فرزند ياور متولد سيزدهم بهمن ماه سال 1368 از شهرستان بابل مي باشد.

ايشان دوره دبستان را در مدرسه دولتي رحماني بابل پشت سر مي گذارد و دوره راهنمايي را در مدرسه دولتي علامه طباطبايي اين شهر،به اتمام مي رساند و جزو دانش آموزان ممتاز شهرستان بابل معرفي مي شود.

در سال 1383 وارد دبيرستان غير انتفاعي فجر دانش مي شود و در این مقطع نیز جزو شاگردان ممتاز به شمار مي آيد.

دوره پيش دانشگاهي را در دبيرستان حكيم بابل به پايان مي برد و در سال 1387 موفق به اخذ گواهي نامه ديپلم در رشته علوم تجربي مي شود.

ايشان در همان سال با شركت در كنكور سراسري كشور، با رتبه خوب در دانشگاه دولتي علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري، در رشته مهندسي صنايع غذايي پذيرفته مي شود.

احسان اميني در شهريور سال 1391 موفق به اخذ گواهي نامه ليسانس مي گردد و در بهمن ماه همين سال در آزمون سراسري كارشناسي ارشد كشور، شركت مي كند و با رتبه 90 موفق به حق انتخاب رشته در دانشگاه هاي دولتي كشور مي گردد.

ايشان در شهريور ماه 1392 با اعلام نتايج از سوي سازمان سنجش كشور، به عنوان دانشجوي فوق ليسانس رشته مهندسي تكنولوژي صنايع غذايي در دانشگاه فردوسي مشهد پذيرفته مي شود.

 

 

 

  ياور اميني، پدر بزرگوار احسان اميني

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20