*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

نقي اميني

 

ليسانس امور تربیتی از دانشگاه آزاد اسلامي بابل(1388)

 

نقي اميني ايمن آبادي فرزند حسين متولد سوم شهريور ماه سال 1350 از روستاي ايمن آباد بابل است.

ايشان دوره ابتدايي و راهنمايي را در مدارس روستا به پايان مي برد و براي حضور در دبيرستان به مدرسه عباسعلي آباديان در روستاي علي آباد بابل مي رود و گواهي نامه ديپلم خود را در رشته علوم انساني از اين دبيرستان در سال 1370 اخذ مي كند.

ايشان در آزمون دانشگاه پذيرفته نمي شود و دوره دو ساله خدمت سربازي را در استان كرمانشاه در منطقه سومار سپري مي كند.

او در سال 1372 پس از پايان خدمت سربازي در كارخانه فيبر بابلسر مشغول به كار مي شود و يكسال بعد در هشتگرد كرج در كارخانه طراحي  سراميك و كاشي مشغول به كار مي شود.

در سال 1376 به روستا بر مي گردد و در كارگاه بوجاري پدرش حاج حسين و همچنين زمين كشاورزي پدري به همراه برادرانش مشغول فعاليت مي شود.

نقي اميني ايمن آبادي در سال 1376 در آزمون استخدامي دولت در سازمان امور مالياتي كشور  شركت كرده و  پذيرفته مي شود و به عنوان نيروي رسمي اداره امور مالياتي شهرستان بابل، مشغول به كار مي شود.

ايشان براي ادامه تحصيل در سال 1384 در آزمون دانشگاه آزاد اسلامي بابل پذيرفته شده و در رشته امور تربيتي، گرايش مديريت و برنامه ريزي در سال 1388 فارغ التحصيل مي شود.

ايشان در آزمون كارشناسي ارشد نيز در مرحله اول مجاز شمرده مي شود اما در مرحله پاياني از پذيرش باز مي ماند.

نقي اميني همانند پدرش حاج حسين از زحمتكشان مسجد صاحب الزمان ايمن آباد است و در ماه رمضان و ماه محرم در امر خدمتگزاري به نمازگزاران و عزاداران، خالصانه و بي ريا تلاش مي كند. ايشان داراي دو فرزند است و در شهرستان بابل سكونت دارد.

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20