*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

عباس اميني

 

فوق ليسانس اقتصاد از دانشگاه مازندران (1391)

 

عباس امینی فرزند ياور ، متولد پنجم اسفند ماه سال 1365 از شهرستان بابل مي باشد. ايشان ده روز پس از شهادت عمويش شهيد عباس اميني به دنيا مي آيد و پدربزرگش زنده ياد حاج حسين، نام عباس را بر وي مي نهد.

پدرش دارای تحصیلات عالی  و کارمند دولت، و مادرش دیپلم اقتصاد و خانه‏ دار است. دوران ابتدایی را بین سال‏های 1373 تا 1378 در دبستان دولتي رحمانی بابل  گذراند. سپس وارد مقطع راهنمایی مي شود و سه سال راهنمایی را در مدرسه دولتي علامه طباطبایی بابل سپری مي نمايد. بین سال‏های 1380 تا 1383 دوره دبیرستان را در رشته ریاضی- فیزیک در دبیرستان دولتي سبحان بابل، پشت سر مي گذارد.

 مقطع پیش ‏دانشگاهی را در موسسه غیرانتفاعی ابوریحان طي مي كند ودر سال 1385، موفق به قبولی در کنکور سراسری كشور، در رشته  اقتصاد در دانشگاه  دولتي مازندران بابلسر گردید.

 در سال 1389 نیز با قبولی در کنکور سراسري کارشناسی ارشد ناپیوسته، در گرایش علوم اقتصادی، در دانشگاه مازندران پذیرفته مي شود.

 عباس اميني در دی ماه 1391  از پایان نامه خود تحت عنوان بررسی اثر فراوانی منابع طبیعی بر رشد اقتصادی با نمره عالی دفاع مي نمايد.

  عباس اميني هم اکنون در خدمت مقدس سربازي به سر مي برد.

ايشان تا كنون سه مقاله علمي، به فصلنامه علمي اقتصاد كشور ارايه نموده است و برنامه آينده ايشان، برنامه ريزي جهت شركت در آزمون سراسري، در مقطع دكترا مي باشد.

 

 

 

 

 

  ياور اميني، پدر بزرگوار عباس اميني

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20