*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سيد نيما حسيني ايمني

 

كارشناس ارشد مهندسي برق گرايش قدرت از دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي تهران

محقق و پژوهشگر  پژوهشكده علوم و فن آوري دفاعي شمال-دانشگاه مالك اشتر

 و فعال در چندين طرح مهم پژوهشي كشور

 

 سيد نيما حسيني ايمني فرزند رحيم متولد سي و يكم ارديبهشت 1363 از روستاي ايمن آباد بابل

 

ايشان در سال 1370 وارد مدرسه ابتدايي زادگاهش مي شود و در سال 1375 به عنوان دانش آموز ممتاز جواز شركت در آزمون ورودي مدرسه ي نمونه مردمي بابل را كسب مي كند و پس از قبولي در اين آزمون،در سال 1377 دوره سه ساله راهنمايي را به پايان مي برد.

مهندس حسيني در سال 1378 در دبيرستان الغدير بابل ثبت نام مي كند و در همان مدرسه، چهار ساله دبيرستان را در رشته رياضي به پايان مي برد.

ايشان براي ادامه تحصيل و ورود به دنشگاه در سال 1381 در آزمون  كنكور سراسري شركت كرده و در رشته مهندسي برق از دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل پذيرفته مي شود.

مهندس حسيني ضمن تحصيل در دانشگاه در زمينه علم رباتيك نيز بسيار فعال ظاهر مي شود و در مسابقات رباتيك دانشكده فني مهندسي نوشيرواني بابل به همراه گروه 4 نفره رباتيك رهياب بابل، به كسب رتبه اول نائل مي شود.

 مهندس حسيني در سال 1385 به اخذ گواهي نامه مهندسي برق نائل شده و در همين سال در آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه پذيرفته شده و در دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي تهران در رشته مهندسي برق پذيرفته مي شود.

ايشان حين تحصيل در اين مقطع، در دانشگاه غير انتفاعي محدث نوري شهرستان نور و همچنين دانشگاه آزاد اسلامي اين شهر به تدريس مي پردازد.

مهندس سيد نيما حسيني در سال 1388 گواهي نامه كارشناسي ارشد خود را دريافت و از همان سال در دانشگاه فن آوران شمال،  در حال انجام فعاليتهاي تحقيقاتي و پژوهشي در زمينه علوم دريايي و طراحي شناورهاي مدرن درياي مازندران است.

ايشان 4 مقاله علمي نيز در زمينه سيستم هاي مدرن برق و قدرت ، در رزومه علمي خود دارد.

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # کریمی در تاریخ: شنبه 22 خرداد 1395 ، ساعت 08:03 ق ظ
موفق باشی
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20