*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

سید محمدمهدي هاشمی كرويي

 

كارشناس ارشد مهندسي مكانيك از  دانشگاه وسترن انتاریو  كانادا

 

 

محمد مهدي هاشمي كرويي فرزند سميع متولد 1352 از روستاي كروكلاي بابل

 

 

دوره ابتدايي و راهنمايي را در مدارس زادگاهش به پايان مي برد و دوره دبيرستان را در دبيرستان فهيماي بابل در رشته رياضي فيزيك پشت سر مي گذارد. و در سال 1372 در دانشگاه آزاد اسلامي ساري در رشته مكانيك سيالات پذيرفته شده و در سال 1376 به اخذ گواهي كارشناسي نائل مي آيد.

 

ايشان مدتي را در شركت پارس گرمازا حين تحصيل در دانشگاه در بابلسر به مدت مشغول به كار مي شود و سپس در شركت محور خودروي تهران به مدت هشت سال به عنوان سرپرست خط تولید، کارشناس فنی و کارشناس مهندسی فروش به فعاليتهاي كاري و علمي خود ادامه مي دهد.

 

ايشان در خرداد 1387 تا مرداد 1390 در شركت ايمن شيشه سير در تهران به عنوان مدير فني و مهندسي مشغول به كار مي شود و در همين حين نيز در مقطع كارشناسي ارشد مهندسي مكانيك از  دانشگاه وسترن انتاریو كانادا فارغ التحصيل مي شود.

 

مهندس سيد محمد مهدي هاشمي كرويي از مردادماه 1390 تا به اين لحظه در به عنوان  مدير برنامه ريزي و تامين قطعات در شركت ماموت ديزل مشغول فعاليت است.

مهندس هاشمي عضو خانه مديران و انجمن مهندسان مكانيك و صنایع كشور مي باشد.

ايشان به مدت دو سال و نیم مدرس دانشگاه علمی کاربردی تهران واحد کوشا بوده و سمینارهایی را برای شرکتها از طریق آن دانشگاه ارائه نموده است و در حال حاضر در دانشگاه آزاد هم تدریس می نمايد.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20