*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

علی ایمانی ایمنی

 

کارشناسی ارشد فیزیک ذرات بنیادی، از دانشگاه  مازندران(1386)

 

علي ايماني ايمني فرزند قربانعلي متولد دهم شهريورماه سال۱۳۵۳ از روستای ایمن آباد بابل

ايشان در سال 1360 در مدرسه ابتدايي امام محمد تقي در روستايش ثبت نام مي كند و پس از گذراندن دوره پنج ساله ابتدايي در سال 1368 از مدرسه راهنمايي فياض بخش روستايش به عنوان شاگرد دوم كلاس پس از زنده ياد فريد حسيني زاده، طي اين دوران فارغ التحصيل مي شود.

ایشان سال اول دوره متوسطه را در دبيرستان عباسعلي آباديان واقع در روستاي علي آباد بابل در رشته علوم تجربي و رياضي پشت سر مي گذارد و سپس در دبيرستان فهيماي بابل(قصاب) به ادامه تحصيل در رشته رياضي فيزيك مي پردازد.در اين دوران نيز جزو شاگردان ممتاز مدرسه به شمار مي رود.

 پس از گذراندن دوره متوسطه در رشته ریاضی فیزیک، در دانشگاه  کاشان گواهی کارشناسی خود را در رشته فیزیک،دریافت می کند و در اداره آموزش و پرورش مشغول فعالیت می شود.

 دوره طرح خود را به مدت چهار سال در یاسوج پشت سر می گذارد و در دبیرستانهای بابل مشغول تدریس می شود.

در سال ۱۳۸۶ موفق به دریافت گواهی کارشناسی ارشد در رشته فیزیک ذرات بنیادی از دانشگاه مازندران می شود و در حال حاضر علاوه بر تدریس در دبیرستانهای بابل در دانشگاه های مختلف این شهر، از جمله دانشگاه صنعتی نوشیروانی به تدریس مشغول است.

 

مقالات:

1_  اسکالرها در میدانهای فرمیون جدا شده با راهنمایی دکتر علی توفیقی نیاکی به عنوان  پایان نامه کارشناسی ارشد در سال 1386

 

2_ حل میدانهای کوپل شده سه اسکالر با همکاری دکتر جعفر صادقی ،  چاپ در مجله علمی پژوهشی هندی و شرکت در اولین همایش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامي ورامین در سال 1386

 
 

3_ نگاه کمی یا کیفی، نشریه نگاه وزارت آموزش و پرورش در سال1386

 

4_ تغییر شکل میدانهای سه اسکالر و پیدایش میدانهای هیگز مختلف با همکاری دکتر جعفر صادقی و دکتر علیرضا امانی، شرکت در کنفرانس هندسه دیفرانسیل رومانی در سال  1387

 

5_ نقش ميدانهاي اسكالر در فرميونهاي جداشده دربعد پنجم،در دست داوری و چاپ در فصلنامه پژوهش فیزیک ایران در سال 1391

 

 

ايشان در اولين سالگرد زنده ياد دكتر فريد حسيني زاده، طرح تاسيس بنياد فريد در روستاي ايمن آبادوكروكلا را پيشنهاد مي دهد و در سال جاري در اولين همايش دكتر فريد حسيني زاده كه در 21 آذرماه 1391 در روستايش برگزار مي شود بطور رسمي بيان مي شود و مورد پيگيري جدي ايشان است.

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20