*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

دكتر سيد نادر هاشمي كرويي

 

 

 

دكتراي فيزيوتراپي از دانشگاه آلمان

 

 

 

 

 

سيد نادر هاشمي كرويي فرزند عيسي متولد سال 1338 از روستاي كروكلاي بابل است.

 

 
 

سيد نادر به عنوان فرزند ششم خانواده دوره ابتدايي را در سال 1345 در دبستان سپاه دانش امين آباد سپري مي كند و دوره راهنمايي را در  شهرستان بابل پشت سر مي گذارد.

 

ايشان در دوره دبيرستان وارد رشته علوم تجربي در مدرسه شيخ كبير مي شود و با معدل بسيار خوب گواهي نامه ديپلم اين رشته را در سال 1358 دريافت مي كند.

 

 سيد نادر هاشمي همانند برادرش احمد كه از هوش و استعداد بالايي برخوردار است، در همان سال موفق به دريافت دو گواهي نامه ديپلم ديگر، در  رشته فرهنگ و ادب و همچنين رياضي مي شود.

 
 

 

ايشان در همان سال 1358 در دانشگاه شهركرد در رشته كشاورزي پذيرفته مي شود و پس از گذشت يك ترم به دلايلي انصراف مي دهد. سپس در زمستان همين سال در مقطع كارداني در رشته حرفه و فن امتحان مي دهد و پذيرفته مي شود اما به نظر مي رسد چندان نيازش را برآورده نمي سازد و از ادامه تحصيل در اين رشته نيز كناره مي گيرد.

 
 

سيد نادر هاشمي در سال 1359 ديگر بار در آزمون كنكور سراسري شركت مي كند و در  رشته فيزيو تراپي دانشگاه علوم پزشكي تهران پذيرفته مي شود. اما در سال 1363 بخاطر فعاليت هاي سياسي از ادامه تحصيل منع مي شود.

 
  ايشان بدون توجه به تذكر برادر بزرگش احمد، مبني بر كناره گيري از فعاليت سياسي،  كه در دانشگاه به سخنراني نيز  مي پردازد، از دانشگاه علوم پزشكي تهران، اخراج مي شود.

 

ايشان در ارديبهشت سال 1363 ، از ايران به تركيه و پس از يكماه، از آنجا به دانمارك مي رود و سپس به آلمان مهاجرت مي كند.

 

 سيد نادر هاشمي در آلمان به تحصيلاتش ادامه مي دهد و در رشته فيزيو تراپي به اخذ دانشنامه دكترا نائل مي گردد.

 
 

از آنجا كه مردم اروپا از تجويز دارو بيزارند سيد نادر هاشمي پس از مدتي به تعليم طب سوزني مي پردازد و در اين رشته نيز تخصص خود را دريافت مي كند.

 
 

ايشان در حال حاضر به همراه يكي از دوستانش در كناردرمان پزشكي مردم در زمينه فيزيوتراپي، كلينيك تخصصي طب سوزني دارد و به درمان بيماران مي پردازد.

 

 سيد نادر هاشمي متاهل و دو فرزند دارد. همسرش اسپانيايي بوده و فرزند اولش دختري است به نام  " روجا هاشمي "  كه دانشجوست و پسرش " كوروش هاشمي "  كه دوره دبيرستان را در آلمان، طي مي كند.

 

 

 

 مرحوم سيد عيسي هاشمي كرويي(ره)، پدر بزرگوار سيد نادر

 

 

 

با سپاس از همكاري سيد احمد هاشمي كرويي، برادر بزرگوار دكتر سيد نادر

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20