*اطلاعات موجود در سایت بیشتر بصورت میدانی جمع آوری شده است و احتمال اشتباه وجود دارد . ما را در رفع اشتباهات و تکمیل اطلاعات، یاری نمایید . منتظر ارسال مقالات، مطالب و دست نوشته های شما اهالی روستا، درباره موضوعات مختلف هستیم*

قابل توجه فارغ التحصیلان گرانقدر روستا

 

 

با درود و سلام به فارغ التحصيلان مقاطع مختلف تحصيلي روستايمان ايمن آباد و كروكلا.

 

عزیزانی که نامشان در لیست فارغ التحصیلان مقاطع سه گانه ثبت شده است، يا از قلم افتاده است، يا احيانا" مقطع كارشناسي را به پايان برده اند و يا كساني در مقطع كارشناسي ارشد پذيرفته شده اند، لطف نمایند در صورت علاقه مندي، بیوگرافی یا زندگی نامه مختصر علمی خود را به همراه يك قطعه عكس به ایمیل وبسايت ارسال نمایند، تا در وبسایت روستا بصورت جامع تر ارائه شود.

 

دوره دبستان، راهنمایی و دبیرستان، چه سالی و در چه مدرسه ای، کنکور در چه سالی، در چه رشته ای و در کدام دانشگاه و در حال حاضر نیز در چه زمینه ای فعالیت می کنید. اگر نمونه اي از بيوگرافي فارغ التحصيلان را مشاهده نمائيد راحت تر به جمع بندي مورد نظر مي رسيد.

 

موفقیتهای علمی خود را نیز ارائه نمایید.

 

جهت انتشار ديدگاه خود به شكل مقاله و يا مطلبي از ديگر منابع كه فكر مي كنيد مي تواند در كاهش آسيب هاي روستايمان اثرگذار باشد، جهت استفاده اهالي و هم محلي ها، به نشاني ايميل وبسايت روستا، ارسال نمائيد.

 

 

 

با سپاس فراوان

اعضاي وبسایت روستاي ایمن آباد و کروکلا

 

 

ایمیل:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

 

ارسال نظر

وبسايت روستا مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است و از انتشار نظراتی که حاوی توهین یا بی‌احترامی به اشخاص حقيقي يا حقوقي و موارد مغایر با قوانین كشور باشد معذور است.

کد امنیتی
بارگزاری مجدد

نظرات  

 
0 # هاشمی در تاریخ: شنبه 09 آذر 1392 ، ساعت 11:09 ق ظ
سلام از لطف شما. ممنونیم فقط مدارک بعضی از عزیزان دقیق نمی باشد یعنی از مدرک واقعی خود بالاتر اعلام می نمایند و این کار، زیاد جالب نیست. جامعه روستایی تقریبا همه همدیگر را می شناسند.
با تشکر از لطف شما.
نقل قول
 
درباره روستا
شهدا
حماسه سازان
مردم شناسی
کشاورزی
مشاغل و صنایع
آموزش
ورزش
زنان
خیرین
روستائيان نمونه
بنياد علمي فريد
آئينهاي مذهبي
نهادهای اجرایی
بهداشت
مقالات و مطالب مختلف
دیگر موضوعات

 

 

روستــا20